جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

کاهش ۳۶ درصدی سفر‌های نوروزی

سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 830535
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در جاده‌های کشور ۵ هزار ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم گفت: با منابع موجود فعلی در وزارت راه نمی‌توانیم نقاط حادثه خیز را در سال آینده ایمن کنیم.
کاهش ۳۶ درصدی سفر‌های نوروزی
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه هفدهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا در جمع خبرنگاران گفت: همایش امروز با حضور ۸ دستگاه اصلی دخیل در سوانح رانندگی جاده‌ها در راستای هماهنگی بین دستگاه‌ها، برگزار شد.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: براساس پیش بینی مرکز تحقیق ۳۶ درصد سفر کاهش پیدا خواهد کرد، اما با این حال روند انجام ماموریت‌های ما پا برجا خواهد بود.

وی افزود: از مردم درخواست داریم تا در زمان انجام سفر ایمنی کامل را رعایت کنند، تمام سرنشینان کمربند ایمنی خود را ببندند و همواره در طول مسیر موضوع کاهش سرعت را مدنظر خود قرار دهند.

سرداد هادیانفر اظهار کرد: در ۵ هزار ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم که از این تعداد ۸۸۰ نقطه حائز اهمیت بوده که جزو محور‌های پرتصادف است.

وی افزود: با منابع موجود فعلی در وزارت راه نمی‌توانیم نقاط حادثه خیز را در سال آینده ایمن کنیم لذا از دولت تقاضا داریم در این رابطه بودجه و اعتبارات لازم‌را تامین و به آن اختصاص دهد.
https://jahannews.com/vdcbfgbwsrhbfsp.uiur.html
jahannews.com/vdcbfgbwsrhbfsp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م. ناظر
United Arab Emirates
یعنی همه کشورها همهٔ جاده‌هایشان عالیست؟ سوییس و آلمان جاده باریک و کوهستانی و بد ندارند؟ متأسفانه پلیس راهور خودش در برخورد شدید و بازداشت و اعزام به دادگاه رانندگان پرخطر که حیوانی رانندگی میکنند را، با کمین سر چهارراهها و مطالبه کلاه و کمربند جبران میکند.