پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

انهدام ۴ کارگاه تولید مواد محترقه در تهران

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 829753
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی باند ۹ نفره و کشف ۵۵ قبضه سلاح جنگی خبر داد و گفت: طی رصد پلیس ۴ کارگاه تولید مواد محترقه شناسایی و یک میلیون و ۷۵۰ هزار قلم انواع مواد محترقه کشف و ۶ نفر دستگیر شدند.
انهدام ۴ کارگاه تولید مواد محترقه در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز درخصوص کشفیات پلیس در طرح ارتقا امنیت اجتماعی اظهار کرد: طی رصد اطلاعاتی و اقدامات انجام شده پلیس در غرب استان تهران چندباند مخلین نظم و امنیت و تهیه کنندگان و فروشندگان سلاح غیرمجاز و مواد محترقه را شناسایی و دستگیر کردند.

وی گفت: در این عملیات‌ها باند ۹ نفره خرید و فروش سلاح و ۵۵ قبضه انواع سلاح شناسایی و کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افرود: باند ۶ نفره تولید مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر که تحت رصد بودند و در ۴ کارگاه اقدام به تولید داشتند شناسایی و منهدم شد و حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

وی به کشف ۹ تن اکلیل و سرنج که برای ساخت این اقلام استفاده می‌شد اشاره کرد و افزود: برخورد قضایی محکم با کسانی که جان مردم را به خطر می‌اندازند انجام شده و این طرح‌ها با شدت ادامه خواهد داشت.
 
وی تاکید کرد: باتوجه به نزدیک بودن پایان سال و مراسم چهارشنبه‌سوری خانواده‌ها مراقبت کرده تا از مواد محترقه غیراستاندارد و خطرساز برای ایجاد شور و نشاط استفاده نکنند.

ظهیری تصریح کرد: طرح ویژه برخورد با سارقین، مالخران، مخلین نظم و امنیت، تولید کنندگان و فروشندگان سلاح و مواد مخدر، قاچاقچیان کالا در غرب استان به صورت شبانه‌روزی در ۶ شهرستان در حال اجراست تا امنیت بیشتر و مستمری داشته باشیم.
https://jahannews.com/vdcbs9bwfrhb5zp.uiur.html
jahannews.com/vdcbs9bwfrhb5zp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *