دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

کدام یک از هتل های پارسیان را در تهران رزرو کنیم؟

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 829597
حتما تا امروز نام هتل های پارسیان را شنیده‌اید یا از مقابل یکی از این هتل ها عبور کرده یا در آن‌ها اقامت داشته‌اید. از آنجایی که این گروه هتل ها در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد، در این مقاله قصد داریم کمی درباره هتل های تهران توضیح دهیم و ببینیم برای رزرو هتل های پارسیان در تهران چند گزینه و انتخاب خواهیم داشت.


تاریخچه گروه هتل های پارسیان
این هلدینگ که بسیاری از هتل های خوشنام ایران را در اختیار دارد و مدیریت می‌کند، در سال 1374 شروع به فعالیت کرد. در این سال فعالیت این گروه با نام هتل های بنیاد شروع شد و پس از 4 سال نام آن به هتل های بین المللی آزادی تغییر کرد و در نهایت در سال 1380 شرکت هتل های بین المللی پارسیان به ثبت مجدد رسید و تا به امروز مشغول به فعالیت و خدمت رسانی بوده است.

گروه هتل های پارسیان با هدف ارائه بهترین خدمات به میهمانان خود، رعایت استانداردهای بین المللی صنعت هتلداری، به کارگیری پرسنل کارآزموده و حرفه‌ای و همچنین بازآفرینی سبک مهمان‌نوازی ایرانی-اسلامی با انتخاب و ساخت هتل‌های خوشنام و با کیفیت تا کنون تعداد 22 هتل متفاوت را در سراسر کشور به زیر مجموعه خود اضافه کرده است. این هتل ها از 5 ستاره تا 3 ستاره را شامل می‌شوند و در شهرهای مختلف ایران شعبه دارند. بیشترین تعداد هتل های پارسیان در استان تهران قرار دارد که در اینجا قصد داریم این 6 هتل را معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم.

هتل پارسیان استقلال تهران
بزرگ ترین هتلی که در این گروه قرار دارد، هتل پارسیان استقلال نام دارد. بنای این هتل پنج ستاره که به شکل دو برج غربی و شرقی است، به دوران پهلوی باز می‌گردد با این توضیح که برج غربی آن در سال ۱۳۴۱ با ۲۵۹ باب اتاق افتتاح شد و برج شرقی آن با ۲۹۱ واحد اقامتی در سال ۱۳۵۱ به بهره‌برداری رسید. این هتل در آن سال‎‌ها عضوی از گروه هتل‌های هیلتون بود و با نام هتل رویال هیلتون شروع به فعالیت کرد. با همین مقدمه نیازی به توضیح بیشتر نیست و واضح خواهد بود که سطح کیفی ارائه خدمات و امکانات در این هتل 5 ستاره بسیار بالاست. این هتل در یکی از بهترین مناطق تهران قرار دارد و از نظر دسترسی نیز موقعیت آن بسیار عالی است.


هتل پارسیان آزادی تهران
یکی دیگر از هتل های قدیمی و خوشنام این مجموعه هتل پارسیان آزادی تهران است. بنای این هتل 5 ستاره نیز مربوط به دهه 50 است و در سال 1386 توسط گروهی از متخصصان خارجی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. یکی از نکات قابل توجه در مورد این هتل وجود 4 رستوران با سبک های متنوع است که توانسته رضایت مهمانان با سلیقه‌های متفاوت را جلب کند.

هتل پارسیان انقلاب تهران
یکی دیگر از هتل های با سابقه این گروه، هتل پارسیان انقلاب است که بنای آن مربوط به دهه 50 بوده و در ابتدا با نام هتل رویال گاردن شروع به فعالیت کرد. بزرگترین مزیت این هتل که در سال 1389 مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته، موقعیت مکانی آن در مرکز شهر تهران است. انواع اتاق‌ ها و سوئیت های مجلل و زیبا را می‌توانید در این هتل رزرو کنید.

هتل پارسیان کوثر تهران
از دیگر هتل های چهار ستاره این گروه که باز هم قدمت زیادی داشته و از با سابقه‌های گروه پارسیان به شمار می‌آید هتل پارسیان کوثر است. این هتل بارها مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته تا بتواند سطح کیفی ارائه خدمات و تعداد 4 ستاره‌اش را حفظ نماید. بزرگترین مزیت این هتل موقعیت مکانی آن در مرکز شهر و امکان اقامت ساعتی بوده که برای بسیاری از مسافران جذابیت زیادی دارد.

هتل پارسیان اوین تهران
این هتل نیز قدمت زیادی دارد و از ساخت آن حدود نیم قرن می‌گذرد. اقامت در این هتل 4 ستاره برای کسانی مناسب است که موقعیت مکانی و آب و هوایی هتل برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد و به دنبال اقامتی آرام هستند. این هتل در محله اوین قرار دارد که آب و هوای مطبوعی داشته و تعداد اتاق های آن خیلی زیاد نیست، بنابراین از آرامش خوبی برخوردار است.
 

هتل پارسیان توچال تهران
شاید متفاوت‌ترین هتلی که در این گروه قرار دارد، هتل پارسیان توچال تهران باشد که در ارتفاعات توچال قرار دارد. این هتل سه ستاره با 30 واحد اقامتی فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده و با قرار گیری در ارتفاع 3545 متری از سطح دریا، از مرتفع ترین هتل های کوهستانی به شمار می‌آید. وجود پیست اسکی توچال در نزدیکی هتل، باعث محبوبیت بیشتر آن نزد گردشگران شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از تفریحاتی مانند تله کابین، تله سیژ و اسکی روی برف نهایت لذت را ببرید. برای رزرو این هتل می‌توانید نام هتل توچال را در سایت فلای تودی جست و جو کنید.

رزرو هتل های پارسیان تهران در فلای تودی
همانطور که اشاره کردیم در شهر تهران تعداد 6 هتل از گروه هتل های پارسیان وجود دارد که می‌توانید بنا به خواسته و نیازی که دارید نسبت به رزرو اتاق در یکی از آن‌ها اقدام کنید. برای این کار تنها کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کرده و نام هتل پارسیان را در تهران جست و جو کنید تا این هتل ها برای شما نمایش داده شود.

به صفحه هر کدام از این هتل ها که بروید، کامل‌ترین اطلاعات و جزئیات را به همراه عکس‌ های هتل مشاهده خواهید کرد. با توجه به سلیقه و نیاز خود و همچنین با مقایسه امکانات میان هتل ها می‌توانید بهترین قیمت رزرو هتل های پارسیان را در فلای تودی پیدا کنید. کافی است پس از انتخاب هتل و اتاق موردنظر خود، با کارت شتاب هزینه را پرداخت کنید تا واچر به صورت آنی برایتان صادر شود. فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته در تمام هفته و حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.
https://jahannews.com/vdchwwn6q23nimd.tft2.html
jahannews.com/vdchwwn6q23nimd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *