شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

کمک‌های رژیم صهیونیستی به مردم سوریه رسید، بمب و راکت +فیلم

يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 829461
در حالی که مردم سوریه با مشکلات ناشی از زلزله مهیب ۱۷ بهمن ماه دست و پنجه نرم می کنند، بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) چندین منطقه مسکونی و نظامی در داخل و اطراف دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند که در اثر آن شماری از مردم و نظامیان سوری به شهادت رسیدند.
کمک‌های اسرائیل به مردم سوریه رسید!
به گزارش جهان نيوز، حمله بامداد یکشنبه بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی به سوریه در دو مرحله انجام شد؛ حمله اول داخل و اطراف دمشق را هدف قرار داد و حمله دوم نیز شهر "شهبا" در استان سویدای سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد.

بر اساس گزارش ایرنا، حمله بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی به دمشق به غیر از منطقه مسکونی "کفرسوسه" که ساختمان‌های نخست وزیری و وزارت خارجه سوریه نیز در آن قرار دارند، چندین سایت نظامی در دمشق و حومه آن را هدف قرار داد.

منابع آگاه اعلام کردند که سایت رادار "تل المسیح" ارتش سوریه در جنوب شهر شهبا در استان سویدا در جنوب سوریه نیز مورد حمله بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

ارتش سوریه اعلام کرده که پدافند هوایی و پدافند موشکی این یگان توانسته برخی از راکت های شلیک شده از منطقه جولان اشغالی را رهگیری و منهدم کند.

بنابر اعلام برخی منابع، در پی تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به سوریه، تاکنون ۱۳ نفر که اکثر آنها غیر نظامی هستند به شهادت رسیدند و شمار زیادی نیز مجروح شدند.

 

حملات بامداد امروز بمب افکن های رژیم صهیونیستی به سوریه و به ویژه مناطق مسکونی این کشور در حالی انجام می شود که مردم سوریه هنوز از شوک زلزله مهیب ۱۷ بهمن ماه که خسارت های فراوانی در پنج استان شمال غرب این کشور وارد کرده، خارج نشده اند.

حملات بامداد امروز بمب افکن های رژیم صهیونیستی به سوریه در حالی صورت گرفت که مردم آسیب دیده این کشور به دلیل حجم خسارت های فراوان به کمک های جامعه جهانی برای ادامه حیات خود نیاز دارند، ولی خوی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باز هم نشان داد که آنها به جای ارسال کمک های امدادی، بمب و راکت به مردم سوریه هدیه دادند؛ هر چند باید گفت که مردم سوریه هیچگونه نیازی به کمک های صهیونیست ها ندارند و آن را قبول نخواهند کرد ولی شلیک چندین راکت در این شرایط و شهادت شماری از مردم سوریه نشان دیگری از قساوت قلبی سران جنایتکار تل آویو دارد، رژیمی که پایه و اساس آن جنایت و خون ریزی است.
 
https://jahannews.com/vdch-wn6z23nikd.tft2.html
jahannews.com/vdch-wn6z23nikd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا بشار اسد از مردمش دفاع نمیکنه ۴ و تا موشک نمیزنه اسراییل؟