دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تکذیب مذاکرات در حوزه مسکن با مسئولان چینی

شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 829412
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، انتشار محتوای پیشنهاد دولت به چین برای ساخت ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت را تکذیب کرد.
تکذیب مذاکرات در حوزه مسکن با مسئولان چینی
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، انتشار محتوایی مبنی بر اینکه دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد و این کشور این پیشنهاد را رد کرده است را اساسا تکذیب کرد.

وحید قربانی در توضیحات خود مبنی بر اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت همراه به پکن مذاکرات سازنده ای توسط وزیر راه و شهرسازی با طرف های چینی صورت گرفته است که در آینده نزدیک ثمره این مذاکرات وتوافقات برای مردم عزیز قابل لمس خواهد بود، گفت: طرح این موضوع که طرف ایرانی پیشنهاد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی به چینی ها داده و آنها هم نپذیرفته اند! از اساس کذب محض است.

او در ادامه گفت: انتظار می رود همکاران فعال در حوزه رسانه اطلاعات درباره طرح نهضت ملی مسکن و سایر امور مربوط به حوزه وزارت راه وشهرسازی را از درگاه رسمی این وزارت خانه دریافت و منعکس نمایند و با بیان مطالب نادرست فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر نگذارند.
 
https://jahannews.com/vdcdfn0jxyt0xo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfn0jxyt0xo6.2a2y.html
برچسب ها: تکذیب مسکن چین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *