کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب مذاکرات در حوزه مسکن با مسئولان چینی

29 بهمن 1401 ساعت 22:05

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، انتشار محتوای پیشنهاد دولت به چین برای ساخت ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت را تکذیب کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، انتشار محتوایی مبنی بر اینکه دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد و این کشور این پیشنهاد را رد کرده است را اساسا تکذیب کرد.

وحید قربانی در توضیحات خود مبنی بر اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت همراه به پکن مذاکرات سازنده ای توسط وزیر راه و شهرسازی با طرف های چینی صورت گرفته است که در آینده نزدیک ثمره این مذاکرات وتوافقات برای مردم عزیز قابل لمس خواهد بود، گفت: طرح این موضوع که طرف ایرانی پیشنهاد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی به چینی ها داده و آنها هم نپذیرفته اند! از اساس کذب محض است.

او در ادامه گفت: انتظار می رود همکاران فعال در حوزه رسانه اطلاعات درباره طرح نهضت ملی مسکن و سایر امور مربوط به حوزه وزارت راه وشهرسازی را از درگاه رسمی این وزارت خانه دریافت و منعکس نمایند و با بیان مطالب نادرست فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر نگذارند.
 


کد مطلب: 829412

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/829412/تکذیب-مذاکرات-حوزه-مسکن-مسئولان-چینی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com