يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تکذیب ادعای تجاوز به چند فوتبالیست

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 827725
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: در پرونده مدرسه فوتبال مشهد هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندان خود نشدند.
تکذیب ادعای تجاوز به چند فوتبالیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سئوالی درباره آزار و اذیت ۱۵ نوجوان در یک باشگاه فوتبال، گفت: پرونده‌ای در این زمینه در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل شده و پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

وی ادامه داد: اخباری در مورد تعرض مطرح شد و مطالبی منتشر شد. اکنون درخواست پنج خانواده از بازیکنان مبنی بر تغییر رفتار فرزندانشان طرح شد که بلافاصله پرونده قضایی نسبت به بررسی صحت و سقم مطالب طرح شده است.

در تحقیقات پرونده مربوط به ۱۵ نوجوان در یک باشگاه فوتبال، به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.

ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح کرده‌اند و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.

وی اضافه کرد: انگیزه و علت درج خبر در حال بررسی است که چگونه این خبر نشر داده شده است و البته انگیزه‌های مختلفی مطرح است که حسب مورد و در صورت لزوم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی قوه قضائیه اظهارداشت: مربی فوتبال نیز شکایتی با عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی و افترا علیه ۲ تن از خبرنگاران مطرح کرده است و هر کسی حق دارد که مستند و مستدل به دادگستری مراجعه کند و دستگاه قضایی حسب وظیفه ذاتی خود و طبق مقررات موضوعه به شکایت‌ها و دعاوی رسیدگی می‌کند.
 
https://jahannews.com/vdciryavwt1ary2.cbct.html
jahannews.com/vdciryavwt1ary2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *