سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بررسی ادعای آزار فوتبالیست‌های نونهال

يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 826731
خانواده‌های چند بازیکن نونهال یک باشگاه فوتبال اعلام کردند؛ مربی، فرزندان‌شان را مورد آزارو اذیت قرارداده است.
بررسی ادعای آزار فوتبالیست‌های نونهال
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در چند روز گذشته تعدادی از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیأت فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری ادعایی بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان به‌دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.

این خانواده‌ها می‌گفتند پس از تغییر رفتار فرزندان‌شان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن‌همراه بازیکنان، متوجه شدند مربی این باشگاه آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است و این نونهالان از ترس بازگو شدن این موضوع تحت فشار روحی و روانی قرار دارند.

این در حالی بود که علی‌اکبر هاشمی‌جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این باره گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیرمجاز در مشهد مربوط بود، موضوع به شکل جدی در دست بررسی و پیگیری قرار گرفت.

بعد از افشای این ماجرا بود که سجادی، وزیر ورزش به این موضوع واکنش نشان داد و گفت برای پیگیری تخلف در این مدرسه فوتبال به حراست این وزارتخانه دستور دادیم تا به موضوع رسیدگی کند و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملان این اتفاق با قاطعیت برخورد خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcexp8vzjh8wfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexp8vzjh8wfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *