دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

نورخدا را نمی توانید خاموش کنید

نورالدین قدیمی
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 827303
اقدام سخیف،احمقانه و ازروی استیصال عده ای فریب خورده درغرب، دل هرمسلمان و انسان آزاده ای را به درد می آورد ولی شیاطین غربی با این اقدام احمقانه راه به جایی نخواهند برد.
جهان نيوز - نورالدین قدیمی: گسترش اسلام خواهی در بین پیروان سایر ادیان و حتی افراد غیر موحد درجهان به ویژه  ازطرف نسل جوان، یکی از مشکلاتی است که سران قدرتهای استکباری صهیونیستی را به وحشت انداخته و باعث شده است تلاش کنند دست به اسلام هراسی زده و به خیال خام خود، راه تجلی نور قرآن و حقیت الهی را ببندند و از گسترش اسلام در جهان جلوگیری کنند.  

 شیطان بزرگ و پیروان او سالهست که همه توان خود را برای رسیدن به هدف پلید خود که همانا تضعیف جایگاه اسلام و قرآن در نزدغیرمسلمانان است به کارگرفته اند ولی اقدامات آنها نه تنها موجب رویگردانی طالبان حقیقت از توجه و تمایل به اسلام نشده بلکه نورالهی در جهان درخشانتر شده و دلهای زیادی را به سمت خود کشیده است.

طراحان پروژه های اسلام هراسی چون نتوانستند به اهداف پلیدخود دست پیداکنند، تلاش کردند با دست زدن به اعمالی سخیف، کوردلانه، ددمنشانه و از روی استیصال، رو به قرآن سوزی و اهانت به مقدسات آورند و قلب مسلمانان را جریحه‌دار کرده و به خیال خام خود با این اقدام ابلهانه، مردم را از اسلام دور کنند.

خداوند متعال خطاب به این گروه می فرماید:
"يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند. "
(توبه/ ۳۲)

 یکی از شیوه‌های رایج کافران برای جلوگیری از گسترش معارف قرآنی در صدر اسلام این بود که هنگامی‌که پیامبر خدا (ص) آیات وحیانی را در مسجد برای مردم تبیین می‌فرموندد، عده از کافران با ایجاد سروصدا تلاش می کردند در فرایند تبلیغ حضرت اخلال ایجاد کنند.

امروزه نیز دشمنان اسلام به ویژه در کشورهای غربی، برای ممانعت از نشر آموزه‌های قرآنی، به شیوه‌های متعدد چنگ می‌زنند که اهانت و جسارت به قرآن کریم نمونه آن است.

خداوند متعال در قرآن کربم می فرماید:

"وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَا تَسْمَعُوا لِهَذَا الْقُرْآنِ وَالْغَوْا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَغْلِبُونَ و كسانى كه كافر شدند گفتند به اين قرآن گوش مدهيد و سخن لغو در آن اندازيد شايد شما پيروز شويد." (فصلت /۲۶)

ضمن اینکه دفاع از قرآن و مقدسات دینی، وظیفه همه مسلمانان و بلکه موحدان عالم است و هرکسی به هرنحوی که می تواند و توان دارد باید دراین راه قدم بردارد اما خدای متعال هم چشیدن عذاب شدید به این دسته از کفار را که دشمن خدا هستند، وعده داده است که تحقق آن حتمی است.

"فَلَنُذِيقَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا عَذَابًا شَدِيدًا وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَسْوَأَ الَّذِي كَانُوا يَعْمَلُونَ  

و قطعا كسانى را كه كافر شده‏ اند عذابى سخت مى‏ چشانيم و حتما آنها را به بدتر از آنچه می کرده‏ اند جزا مى‏ دهيم.  

 ذَلِكَ جَزَاءُ أَعْدَاءِ اللَّهِ النَّارُ لَهُمْ فِيهَا دَارُ الْخُلْدِ جَزَاءً بِمَا كَانُوا بِآيَاتِنَا يَجْحَدُونَ  

آرى سزاى دشمنان خدا همان آتش است كه در آن منزل هميشگى دارند[اين]جزا به كيفر آن است كه نشانه‏ هاى ما را انكار می کردند."      ( فصلت / آیات ۲۷ و ۲۸)
از سوی دیگر قرآن کریم تصریح دارد که خدای متعال به‌کرات، ریشه کافران را قطع کرده و آنان را در آینده ریشه‌کن خواهد نمود.

"وَ قَطَعْنا دابِرَ الَّذينَ كَذَّبُوا بِآياتِنا
و ريشه كسانى كه آيات ما را تكذيب كردند و ايمان نياوردند، قطع كرديم." (اعراف/۷۲).
وَإِذْ يَعِدُكُمُ اللَّهُ إِحْدَى الطَّائِفَتَيْنِ أَنَّهَا لَكُمْ وَتَوَدُّونَ أَنَّ غَيْرَ ذَاتِ الشَّوْكَةِ تَكُونُ لَكُمْ وَيُرِيدُ اللَّهُ أَنْ يُحِقَّ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ وَيَقْطَعَ دَابِرَ الْكَافِرِينَ

به یاد آر هنگامی که خدا به شما وعده فتح بر یکی از دو طایفه را می‌داد و شما مسلمین مایل بودید که آن طایفه که شوکت و سلاحی همراه ندارند نصیب شما شود، و خدا می‌خواست که حق را با سخنان خود ثابت گرداند و از بیخ و بن ریشه کافران را برکند." (انفال /۷)

اقدام سخیف،احمقانه و ازروی استیصال عده ای فریب خورده درغرب، دل هرمسلمان و انسان آزاده ای را به درد می آورد ولی شیاطین غربی با این اقدام احمقانه راه به جایی نخواهند برد و یقین داریم همانگونه که خداوند متعال وعده داده و تصریح فرموده است، این عمل آنان نتیجه ای جز نورانی ترشدن و تجلی بیشتر قرآن کریم در جهان و نزد طالبان راه رستگاری نخواهد داشت و قرآن و حقیقت قرآنی خواهد ماند و به زودی جهانی خواهد شد.

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ  
بى‏ ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‏ ايم و قطعا نگهبان آن خواهيم بود." ( حجر / ۹)
https://jahannews.com/vdcaw0nae49nue1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaw0nae49nue1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما برای نورخدا چیکار کردیم.
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که برای دین خدا زحمت کشیدن کاش یادشان را حتی یا یک عکس یا یک خط زنده نگه داریم.
Iran, Islamic Republic of
واقعا مهم است علت اینکه انسان به دین نیاز دارد باید برای نسل نوجوان و جوان تبین کرد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی رهبر معظم می فرماید جهاد تبین واقعا کمبودهایی در این عرصه وجود دارد.