شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶

تهاجم وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین/ یازده نفر شهید شدند/ واکنش ایران و حزب الله لبنان

پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 827178
سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین را وحشیانه خواند و آن را به شدت محکوم کرد.
تهاجم وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین/ یازده نفر شهید شدند/ واکنش ایران و حزب الله لبنان
گروه بین الملل جهان نيوز: در یورش امروز نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین، 10 نفر از جمله یک پیرزن به شهادت رسید و بیش از 20 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال چهار تن از آن‌ها نیز وخیم است.

همزمان با جنایت امروز صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین، منابع بیمارستانی در نوار غزه محاصره شده اعلام کردند که «نایف العویدات» کودک 13 ساله فلسطینی که در جریان حملات هوایی سال میلادی گذشته رژیم اسرائیل به نوار غزه مصدوم شده بود، امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسیده است.

این جنایت (در ادوگاه جنین) واکنش منطقه‌ای و بین المللی داشته و  وزارات خارجه کشورهایی مانند ایران، اردن، قطر، مصر و ترکیه این جنایت را محکوم کرده‌اند. در بین این 11 شهید، نام سه برادر به نام‌های احمد، نور و محمد با نام خانوادگی غنیم نیز وجود دارد.




مجاهدان مقاومت همیشه در میدان نبرد با دشمن صهیونیست حضور خواهند داشت

«زیاد النخّاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال جنایت ارتش رژیم اسرائیل در جنین که شماری شهید و زخمی بر جا گذاشت، گفت که امروز یکی از روزهای جهاد است و فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

او طی سخنرانی که بعد از ظهر امروز پنجشنبه داشت، گفت: «امروز یکی از روزهای جهاد و روزی از روزهای مردم فلسطین است که هرگز از مقاومت و پیکار دست نکشیدند. شهدای امروز در صف اول حرکت می‌کردند و حماسه آینده ما را با وحدت، خون و نبردشان رقم می‌زدند.»

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: «ما با وجود درد و رنج، هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد، پرچم‌‌های ما برافراشته و تفنگ هایمان آماده نبرد و دفاع از ملت فلسطین و اهداف مقدس آن‌ها خواهند ماند.»

او با بیان اینکه ما هرگز شکست نخواهیم خورد، گفت که این تجاوز و حمله به مردم فلسطین در جنین و کرانه باختری شجاع هرگز مقاومت را متوقف نخواهد کرد و مجاهدان مردم قهرمان ما در میدان حضور خواهند داشت و در وضعیت درگیری مداوم با دشمن صهیونیست خواهند بود.

گفتنی است در یورش امروز نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین، 9 نفر از جمله یک پیرزن به شهادت رسید و بیش از 20 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال چهار تن از آن‌ها نیز وخیم است.

این جنایت واکنش منطقه‌ای و بین المللی داشته و  وزارات خارجه کشورهایی مانند اردن، قطر، مصر و ترکیه این جنایت را محکوم کرده‌اند.


بیانیه حزب الله در محکومیت حملات وحشیانه صهیونیست‌ها

جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای، حملات وحشیانه نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به اردوگاه جنین در فلسطین را محکوم کرد.

شبکه خبری المیادین به نقل از حزب الله گزارش داد، از مقاومت قهرمانانه ساکنان اردوگاه جنین و گروههای مقاومت فلسطینی در برابر تروریسم صهیونیستی تمجید می‌کنیم.

حزب الله ضمن محکومیت این حملات و ابراز انزجار نسبت به اقدامات تروریستی نظامیان اشغالگر و یورش به بیمارستانهای فلسطینی، از نیروهای شجاع مقاومت که با خون خود، سپیده پیروزی نزدیک را برای فلسطین رقم می‌زنند، قدردانی کرد.

از صبح امروز، نظامیان تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار نظامی شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که عملیاتی غیرعادی در جنین در جریان است و نیروهای شاباک مستقیما آن را هدایت می‌کنند.

برخی منابع صهیونیستی نیز ادعا کردند که هدف از عملیات گسترده امروز در جنین، دستگیری یکی از اعضای برجسته جنبش جهاد اسلامی است و  این عملیات پس از آن صورت گرفت که اطلاعات دقیقی در خصوص قصد مقاومت فلسطین برای انجام یک عملیات بسیار بزرگ در فلسطین اشغالی به دست شاباک رسید.‌‌

سپس اعلام شد که هدف از جنایت امروز صهیونیست‌ها در جنین، بازداشت یا ترور سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی بود که در نهایت به شهادت نه فلسطینی و مجروحیت 20 نفر به پایان رسید و صهیونیست‌ها عقب‌نشینی کردند.

ایران تهاجم وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین را محکوم کرد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تهاجم وحشیانه امروز نظامیان جنایتکار رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن که به شهادت و زخمی شدن دهها تن از مردم مظلوم فلسطین منجر شده است را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی سکوت و بی‌عملی مجامع مسئول بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به جنایات روزانه رژیم اشغالگر قدس را دردآور و مایه شرمساری خواند.

کنعانی همچنین خواستار انسجام مواضع و اقدام هماهنگ دولت‌های اسلامی در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و مقاومت مشروع این ملت علیه اشغالگران صهیونیست و تحرک جدی برای جلوگیری از اقدامات ضدبشری و تروریستی رژیم صهیونیستی شد.
https://jahannews.com/vdca00naa49nu61.k5k4.html
jahannews.com/vdca00naa49nu61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جنایت‌های صهیونیست‌ها آنها را بیشتر به سمت نابودی می‌کشاند
Iran, Islamic Republic of
حماس: در مقیاس جنایت صهیونیست‌ها، پاسخ می‌دهیم
Iran, Islamic Republic of
سلام. اسرائیل هر چه زودتر نابود بشه به نفع ملت مسلمانان است.در خیبرو بشکنید. تا نشکستیم. ؟خدا با ماست .وعده خداوند است. شونه خالی کنیم دنیا و اخرتو یکجا باختیم.
Iran, Islamic Republic of
سکوت مدعیان حقوق بشر نسبت به جنایات رژیم اشغالگر مایه شرمساری است
Iran, Islamic Republic of
کشورهای مسلمان به قتل عام وحشیانه صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین ورود کنند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل غاصب و کودک کش باید از صفحه روزگار محو بشود.