جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

فقط اغتشاشگران «هم‌میهن» شما هستند؟!

پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 827118
روزنامه زنجیره‌ای هم‌میهن تلاش کرده با استعمال واژه مردم برای اقلیتی آشوبگر برای حوادثی که بیشتر به جنگ خیابانی شباهت داشت، فضای ذهنی مخاطب را تغییر دهد و جای جلاد و شهید را عوض کند.
فقط اغتشاشگران «هم‌میهن» شما هستند؟!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه هم‌میهن نوشت: با شکل‌گیری اعتراضات در ماه‌های اخیر و گسترده شدن آن، بازداشت‌ معترضان و افرادی که متهم به نقش‌آفرینی در ناآرامی‌ها بودند نیز آغاز شد. حال پس از گذشت چندماه با وجود اینکه التهابات رو به آرامی حرکت کرده و مردم دیگر در خیابان نیستند، اما هنوز بازداشت‌ها ادامه دارد و وضعیت بازداشت‌شدگان هم متفاوت است... با این حال آن‌طور که از قرائن پیداست، تامین قرارهای وثیقه‌ برای بسیاری از بازداشت‌شدگان بسیار سخت است. ارقامی که تا یک میلیارد و حتی بیشتر هم رفته است و این رقم برای خانواده و دوستان آنها چنان دشوار است که دست از تلاش برای کاهش میزان وثیقه برداشته و برای تامین مبلغ مشخص‌شده از هم‌وطنان تقاضای کمک کرده‌اند.

اشک تمساح روزنامه هم‌میهن برای عوامل ایجاد آشوب در حالی است که این روزنامه زنجیره‌ای و سایر همقطارانش هیچ‌گاه در رابطه با وضعیت خانواده شهدای مدافع امنیت و حتی مردم عادی که در حوادث شاهچراغ، ایذه و امثالهم جان خودشان را از دست داده‌اند، ابراز نگرانی ننموده و هیچ‌گاه مطالبه مجازات قانونی اخلالگران نظم و امنیت و جبران خسارات وارده بر اموال عمومی از سوی آنها را نداشته‌اند.

گویی روزنامه هم‌میهن، تنها کسانی که به هر دلیلی و با هر شیوه‌ای با نظام مقابله کنند را «هم‌میهن» خود می‌داند و به حقوق خانواده بیش از 60 شهید حوادث اخیر و هزاران مجروح و آسیب‌دیده مالی یا جانی اغتشاشات توجهی ندارد!
https://jahannews.com/vdcezf8vvjh8wzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezf8vvjh8wzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اغتشاش گران مردم نیستند .