کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آماده‌باش شهرداری تهران در روز برفی پایتخت

25 دی 1401 ساعت 10:44

در پی بارش برف و باران در پایتخت، شهرداری تهران از پخش شن و نمک توسط ماشین‌های مخصوص در سطح معابر و شریان‌های اصلی با نظارت حوزه خدمات شهری در ۲۲ منطقه تهران خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، در پی بارش برف و باران در پایتخت، شهرداری تهران از پخش شن و نمک توسط ماشین‌های مخصوص در سطح معابر و شریان‌های اصلی با نظارت حوزه خدمات شهری در 22 منطقه تهران خبر داد.

علیرضا جعفری؛ مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: 10 هزار نیروی خدمات شهری در 22 منطقه تهران به صورت آماده‌باش هستند تا اقدامات لازم را برای تسریع در تردد خودروها در معابر و بزرگراه‌ها انجام دهند.

وی در این زمینه ادامه داد: تمامی مناطق شمالی شهر تهران از چند روز گذشته در آماده‌باش کامل هستند تا خللی برای عبور و مرور مردم پیش نیاید.

جعفری ادامه داد: تمامی مخازن شن مخصوص شارژ شده‌ و پر هستند. زمانی که مخازن شن مخصوص خالی می‌شود بلافاصله کارگران از محل‌های دپو، کیسه‌های شن مخصوص را می‌آورند و مخازن سطح شهر را دوباره شارژ می‌کنند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده مشکلی در خدمت‌رسانی و مسدود شدن معبری در هنگام بارش برف، با سامانه 137 تماس حاصل کنند.


کد مطلب: 825901

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/825901/آماده-باش-شهرداری-تهران-روز-برفی-پایتخت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com