جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

آماده‌باش شهرداری تهران در روز برفی پایتخت

يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 825901
در پی بارش برف و باران در پایتخت، شهرداری تهران از پخش شن و نمک توسط ماشین‌های مخصوص در سطح معابر و شریان‌های اصلی با نظارت حوزه خدمات شهری در ۲۲ منطقه تهران خبر داد.
آماده‌باش شهرداری تهران در روز برفی پایتخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در پی بارش برف و باران در پایتخت، شهرداری تهران از پخش شن و نمک توسط ماشین‌های مخصوص در سطح معابر و شریان‌های اصلی با نظارت حوزه خدمات شهری در 22 منطقه تهران خبر داد.

علیرضا جعفری؛ مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: 10 هزار نیروی خدمات شهری در 22 منطقه تهران به صورت آماده‌باش هستند تا اقدامات لازم را برای تسریع در تردد خودروها در معابر و بزرگراه‌ها انجام دهند.

وی در این زمینه ادامه داد: تمامی مناطق شمالی شهر تهران از چند روز گذشته در آماده‌باش کامل هستند تا خللی برای عبور و مرور مردم پیش نیاید.

جعفری ادامه داد: تمامی مخازن شن مخصوص شارژ شده‌ و پر هستند. زمانی که مخازن شن مخصوص خالی می‌شود بلافاصله کارگران از محل‌های دپو، کیسه‌های شن مخصوص را می‌آورند و مخازن سطح شهر را دوباره شارژ می‌کنند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده مشکلی در خدمت‌رسانی و مسدود شدن معبری در هنگام بارش برف، با سامانه 137 تماس حاصل کنند.
https://jahannews.com/vdccxpq4s2bqio8.ala2.html
jahannews.com/vdccxpq4s2bqio8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *