دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

سه خانواده چهارقلوهای یزدی خانه دار می شوند

جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 825738
با تکمیل ۳۰۰ کیلومتر از بزرگراه اردکان- چوپانان تا پایان دولت و با توجه به ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه‌های موجود در استان یزد، مجموع طول بزرگراه‌های این استان به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.
سه خانواده چهارقلوهای یزدی خانه دار می شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در اولین روز دور دوم سفرهای استانی هیات دولت، وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر تأمین مسکن این سه خانواده، گفت: رئیس محترم جمهور به دلیل فشردگی برنامه‌ها نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند، اما سلام رساندند و قول دادند که به هر خانواده یک واحد مسکونی اهدا شود.

مهرداد بذرپاش با بیان اینکه هر کدام از خانواده‌ها می‌توانند یک واحد آپارتمان یا زمین هدیه بگیرند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که شما مشکلی از جهت تامین مسکن نداشته باشید و تمام فکر و دغدغه تان بزرگ کردن بچه‌ها باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم در این برنامه ضمن تقدیر از رویکرد وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: یکی از مشکلات سرراه خانواده‌ها برای بچه دار شدن، هزینه گزاف مسکن است. اما حضور این فرزندان در زندگی شما قطعا موجب خیر وبرکت خواهد بود.انسیه خزعلی از همراهی و خیرخواهی صاحبخانه یکی از چهارقلوها قدردانی و تاکید کرد: این عمل خداپسندانه ذخیره آخرت است. همراهی مالک با شرایط سخت مستاجر یکی از رفتارهای خیرخواهانه‌ای است که می‌تواند تحمل شرایط سخت را برای هر مستاجری راحت کند.
 
https://jahannews.com/vdcaemnaa49nu01.k5k4.html
jahannews.com/vdcaemnaa49nu01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *