جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴

امیرعبداللهیان: سفیر عراق را فراخواندیم

چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 825531
وزیر امور خارجه اظهار داشت: سفیر عراق را در پی استفاده مسئولین عراقی از نامی مجعول برای خلیج فارس به وزارت خارجه فرا خواندیم و حساسیت ملت بزرگ ایران را نسبت به به‌کارگیری واژه دقیق و کامل خلیج فارس به طرف عراقی منعکس کردیم.
امیرعبداللهیان: سفیر عراق را فراخواندیم
به گزارش جهان نيوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در واکنش به استفاده از عنوانی مجعول برای خلیج فارس توسط مقامات عراقی اظهار داشت: آقای سودانی در مطلبی که در فضای مجازی اخیراً منتشر کردند این مساله را اصلاح کردند.

وی در گفت‌وگو با خانه ملت تاکید کرد: ما با وجود اینکه با عراق روابطی راهبردی، برادرانه و عمیق داریم اما نسبت به این موضوع به صراحت اعتراض خود را اعلام کردیم و سفیر عراق را به وزارت خارجه فرا خواندیم و حساسیت ملت بزرگ ایران را نسبت به به‌کارگیری واژه دقیق و کامل خلیج فارس به طرف عراقی منعکس کردیم.
https://jahannews.com/vdcbfsbw8rhb5sp.uiur.html
jahannews.com/vdcbfsbw8rhb5sp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک سوریه و هم عراق به نفع منطقه خاورمیانه و جهان است.
Iran, Islamic Republic of
لازم است سپاه پاسداران همان رفتاری را که با گروهک‌های خزیده در شمال عراق کرد با گروهک‌های وابسته به رژیم سعودی و صهیونیستی در شرق کشور هم بنماید تا دیگر نتوانند به فرزندان رشید ملت ضربه بزنند و به پاکستان فرار کنند.
Iran, Islamic Republic of
اینترنشنال همکار رسانه‌ای داعش و درصدد انتقام‌گیری از شهید سلیمانی است
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند.