جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

تراکتور یقه استقلال را می‌گیرد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 824759
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم محمد عمری جوان و سینا اسدبیگی موفق به گلزنی به تیم خوب گل گهر سیرجان شدند.
تراکتور یقه استقلال را می‌گیرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه خبر ورزشی، کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید که این تیم قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و دوم خواهد شد. محسن بنگر ضمن بیان این جمله گفت: من فکر می کنم امسال پرسپولیس لایق‌ترین تیم برای قهرمانی باشد. این تیم به خوبی بسته شده و گرچه با مشکلاتی از جمله جدایی یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته مواجه شده اما در نیم فصل اول کمترین نوسان را میان تیم های مدعی داشته و می تواند قهرمان نیم فصل شود.

وی ادامه داد: استقلال پس از تساوی مقابل مس رفسنجان حالا در تبریز باید به مصاف تراکتور برود که هفته گذشته به نساجی مازندران در قائم شهر باخت. من فکر می کنم تراکتور با سرمربی اسپانیایی خودش به قول ما فوتبالی ها یقه استقلال را بگیرد. تراکتور می خواهد شکست هفته گذشته خود را در خانه جبران کند و به همین خاطر با انگیزه زیادی برابر استقلال بازی خواهد کرد.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران خاطرنشان کرد: نساجی مازندران در فصل جاری نتایج خوبی با حمید مطهری گرفته و به نظرم بازی سختی پیش روی پرسپولیس خواهد بود اما پرسپولیس هم به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد. به نظرم با توجه به سابقه همکاری یحیی گل محمدی و حمید مطهری، این دو مربی از یکدیگر شناخت کافی دارند. بنابراین می تواند حدس زد بازی سنگینی شود و امیدوارم شاهد مسابقه زیبا و پُرگلی هم باشیم.


وی در مورد انگیزه های علیرضا حقیقی، علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی و محمد شریفی که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارند برابر تیم یحیی گل محمدی گفت: علیرضا حقیقی یک گلر با تجربه است که سال ها در پرسپولیس بازی کرده و در جام جهانی هم به میدان رفته است. ابراهیمی، شجاعی و شریفی هم بازیکنان خوبی هستند که با نظر سرمربی پرسپولیس از این تیم جدا شدند. همواره بازیکنانی که مقابل تیم سابق خود بازی دارند از انگیزه خاصی برخوردارند اما فراموش نکنید پرسپولیس هم مهره های کلیدی و خوبی دارد.

محسن بنگر در ادامه افزود: من یکی خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم محمد عمری جوان و سینا اسدبیگی موفق به گلزنی به تیم خوب گل گهر سیرجان شدند. یحیی گل محمدی از میدان دادن به جوانان پرسپولیس ضرر نکرد و به نظر می رسد باید به این روند ادامه دهد. این جوانان در کنار با تجربه های پرسپولیس می توانند این تیم را به قهرمانی نزدیک‌تر کنند.

وی ضمن اشاره به عقد قرارداد با عیسی آل کثیر، یادآور شد: عیسی آل کثیر یک مهاجم گلزن و تأثیرگذار اما بدشانس در پرسپولیس بوده است. او در پرسپولیس ۶ ماه محروم شد و در همین پرسپولیس هم رباط صلیبی پاره کرد. بستن قرارداد با او بهترین کار ممکن بود و امیدوارم خیلی زود به اوج بازگردد. عیسی آل کثیر اگر خودش باشد می تواند با درخشش و گلزنی خاطره یورگن لوکادیا را از پرسپولیس پاک کند. پرسپولیس همان طور که در سیرجان نشان داد متکی به یک بازیکن نیست و با رفتن این مهاجم هلندی هم توانست پیروزی مهمی کسب کند.
https://jahannews.com/vdccp0q4o2bqim8.ala2.html
jahannews.com/vdccp0q4o2bqim8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف این لنگی بیچاره شما باورنکن
Iran, Islamic Republic of
تو فکر نکن