شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

میرکاظمی استعفا داد؟

سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 821481
یک منبع آگاه در مورد استعفای رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این اخبار به هیچ عنوان صحت ندارد و میرکاظمی این روزها به شدت روی تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه سال تمرکز دارد.
میرکاظمی استعفا داد؟
به گزارش جهان نيوز، برخی منابع خبری از استعفای مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر دادند. منابع رسمی هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

در همین رابطه یک منبع آگاه در مورد استعفای رئیس سازمان برنامه و بودجه به خبرنگار ایرنا گفت: این اخبار به هیچ عنوان صحت ندارد و میرکاظمی این روزها به شدت روی تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه سال تمرکز دارد.

وی افزود: جای تعجب است که در زمانی که با توجه ابلاغ سیاست‌های کلی همه در تدوین برنامه هفتم کمک حال سازمان برنامه باشند با این شایعات اغراض سیاسی رو دنبال می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: میرکاظمی در هماهنگی کامل با تیم اقتصادی دولت مشغول پیش بردن برنامه‌های دولت سیزدهم هست و شایعات خللی در کار سازمان برنامه و بودجه ایجاد نخواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcbw8bw8rhb5ap.uiur.html
jahannews.com/vdcbw8bw8rhb5ap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کار ی که باید میکردند تا گزینه بهتر و فعال تر سکان دار این مسولیت شود
Iran, Islamic Republic of
هر کس توان حضور در این دولت انقلابی که امید مظلومان و مستضعفان است و یک تنه امید و رفاه را به مردم برگردانده است را ندارد، باید از دولت جدا شود.
Iran, Islamic Republic of
چند روز ديگه معلوم ميشه خبر درسته يا نه!.
Iran, Islamic Republic of
اگر استعفا دهد مقصر کسری بودجه است که با تحریم ها تشدید می شود و تامین بودجه به مشکل اساسی می خورد.