جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

درخشش آل‌کثیر پیام واضح به مورایس!

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 821206
عیسی آل‌کثیر در بازگشت به لیگ برتر توانست در لباس سپاهان مقابل تیم سابقش دبل کند تا روزهای تلخ سکو نشینی را به دست فراموشی بسپارد.
درخشش آل‌کثیر پیام واضح به مورایس!
به گزارش جهان نيوز، تیم سپاهان اصفهان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران توانست با نتیجه ۴ بر یک مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد، در این برد عیسی آل کثیر با به ثمر رساندن دو گل نقش ویژه‌ای ایفا کرد.

آل کثیر که جدایی جنجالی را از جمع سرخپوشان پایتخت داشت با توجه به عدم ثبت قرارداد خود با سپاهان چند هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داد اما با حل مشکل قراردادی وی آل کثیر توانست به اولین بازی رسمی‌اش در لباس طلایی‌پوشان برسد و مقابل صنعت نفت آبادان دبل کند.

این شروع خوب عیسی داغ دل پرسپولیسی‌ها که در این روزها با مشکل گلزنی مهاجمان خود دست و پنجه نرم می کنند را تازه کرد که چطور این مهاجم پر تلاش را از دست داده‌اند.

عیسی آل کثیر همچنین که گفته می‌شد در ترافیک بالای مهاجمان سپاهان شانسی برای عرض اندام ندارد حالا با این نمایش خود پیامی واضح برای مورایس فرستاد که از نام وی نمی‌تواند به سادگی عبور کند.

آل کثیر در صورت تکرار درخشش های خود در پیراهن سپاهان می‌تواند امیدوار باشد که امیر قلعه نویی جایی در لیست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملتهای آسیا برای وی کنار بگذارد.
https://jahannews.com/vdcgzq973ak9xx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzq973ak9xx4.rpra.html
مرجع : شفقنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *