جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

ماکرون برای ابراز همبستگی با صهیونیست‌ها وارد تل‌آویو شد

سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 820693
رئیس‌جمهور فرانسه دقایقی پیش برای ابراز همبستگی با رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.
رئیس‌جمهور فرانسه وارد تل‌آویو شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه امروز (سه‌شنبه) برای ابراز همبستگی با رژیم صهیونیستی در حالیکه حملات این رژیم جعلی علیه مردم فلسطین هر روز تشدید می‌شود، وارد تل‌‌آویو شد.

پیش از این، وبگاه «رادیو بین‌المللی فرانسه» روز گذشته (دوشنبه) گزارش کرده بود که این سفر در راستای تلاش‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از توسعه جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس صورت می‌گیرد.
این سفر در حالی صورت می‌گیرد که وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر دوشنبه‌ در بیانیه‌ای آمار جدید شهدای فلسطینی را اعلام کرد. «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت شمار شهدای فلسطینی در پی حملات هوایی مستمر رژیم صهیونیستی به ۵۰۸۷ نفر افزایش یافته که از این تعداد ۲۰۵۵ نفر کودک، ۱۱۱۹ نفر زن، ۲۱۷ نفر سالخورده هستند و ۱۵۲۷۳ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست در این خصوص گزارش کرد که امانوئل ماکرون روز سه‌شنبه در فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو فرود آمد و قرار است با «اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقام‌های این رژیم دیدار و گفت‌وگو کند.

بعد از اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه در شرایطی با صهیونیست‌ها ابراز همبستگی می‌کند که جنایات این رژیم موقت علیه مردم فلسطین به اوج خود رسیده است و روزانه در حملات سنگین تل‌آویو به غزه، تعداد زیادی افراد بی‌گناه از جمله کودکان و زنان و افراد سالخورده به شهادت می‌رسند.
https://jahannews.com/vdcf1xdcmw6d0va.igiw.html
jahannews.com/vdcf1xdcmw6d0va.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آشغال .
Iran, Islamic Republic of
جنایتکاران دور هم جمع شدند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه كشور هاي مسلمان روابط سياسي اقتصادي شون را با فرانسه و كشور هاي حامي اسرائيل قطع كنند و يا به حد اقل كاهش بدهند