جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اولیفت چه تابلو فرمان هایی دارد؟

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 819696
ابلو فرمان برای آسانسور به مانند CPU برای کامپیوتر است. این یعنی همه کارهای مربوط به کنترل آسانسور را تابلو فرمان انجام می‌دهد.
اولیفت چه تابلو فرمان هایی دارد؟
تابلو فرمان برای آسانسور به مانند CPU برای کامپیوتر است. این یعنی همه کارهای مربوط به کنترل آسانسور را تابلو فرمان انجام می‌دهد. اموری مانند کنترل سرعت کابین، کنترل جهت آسانسور، پردازش درخواست‌های رفتن به طبقات مختلف و ... همگی توسط تابلو فرمان آسانسور صورت می‌گیرد. تابلو فرمان آسانسور وظیفه دارد وضعیت کابین را لحظه به لحظه بررسی کند و با توجه به برنامه‌های تعیین شده دستورات لازم را به موتور بدهد. قطعات مختلفی در ساخت تابلو فرمان آسانسور اولیفت به کار می‌رود که از مهم‌ترین‌های آن می‌توان به درایو، کنتاکتورهای الکترونیکی TSSR بی‌متال‌ها، شارژر باتری تابلو IPS و ... اشاره کرد.

معرفی انواع تابلو فرمان های گیرلس و گیربکس

دسته‌بندی تابلو فرمان‌ها تنوع بالایی دارد اما یکی از آن‌ها بر اساس موتور آسانسور است. تابلو فرمان آسانسور اولیفت را می‌توانید در دو نوع گیرلس و گیربکس تهیه کنید. این دو نوع تابلو فرمان آسانسور می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

تابلو فرمان های گیرلس و گیربکس

تابلو فرمان های گیربکس

تابلو فرمان‌های گیربکس برای راه‌اندازی و کنترل آسانسورهایی به کار می‌رود که دارای موتور گیرلس هستند. این تابلو فرمان‌ها توانایی توقف دقیق و مستقیم در طبقه مورد نظر را دارند. همچنین این تابلوها را می‌توان بدون برد به صورت دوبلکس استفاده کرد. در تابلو فرمان آسانسور گیربکس یک برد جداگانه برای پنل‌های احضار کابین به کار می‌رود. بسته به نوع موتور می‌توان از این تابلو فرمان‌ها برای موتورهای تک سرعته و دو سرعته هم استفاده کرد. دیگر ویژگی‌های مهم تابلو فرمان گیربکس را در زیر عنوان کردیم.
  • در این تابلو فرمان‌ها ظرفیت 32 طبقه‌ای وجود دارد.
    در این تابلو فرمان‌ها می‌توان لودسل را به‌طور مستقیم به تابلو برق متصل کرد.
    تشخیص هوشمند و اتوماتیک نیم طبقه‌ها و طبقات کوتاه
    استفاده از درایوهای مانند درایوهای سیلیکونی
    پشتیبانی از شرایط آتش‌نشانی در فاز اول

تابلو فرمان های گیرلس

همان‌طور که تکنولوژی ساخت موتورهای آسانسور گیرلس با موتورهای آسانسور گیربکس متفاوت است، تابلو فرمان‌های گیرلس و گیربکس هم با یک‌دیگر متفاوت هستند. این تابلو فرمان‌ها برای کنترل آسانسور از درایو‌های جدید و به‌روزی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود حرکت آسانسور بسیار نرم و راحت باشد. همچنین می‌توان برای گزارش گیری این تابلو فرمان‌ها را به اینترنت متصل کرد تا به مدیریت مربوطه اعلام خرابی کنند. وجود درایو VVVF در این نوع تابلو فرمان‌ها باعث شده تا مصرف برق این تابلو تا حد زیادی کاهش پیدا کند. در این تابلوها برای محافظت از تابلو در برابر اتصال کوتاه از فیوزهای الکترونیکی استفاده شده است.
این فیوزها طول عمر بالایی دارند و باعث می‌شوند حفاظت اتصال کوتاه تابلو به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. بر روی این تابلو فرمان‌ها می‌توان سیستم نجات اضطراری هم نصب کرد. به این شکل ایمنی کابین و تابلو‌ها هم تا حدود زیادی تأمین می‌شود. نصب و هم‌چنین تعویض بردهای به‌کار رفته در ساخت تابلو فرمان‌های گیرلس بسیار ساده و راحت است که کار تعمیر آن‌ها را ساده کرده است. تابلو فرمان‌های گیرلس به شکلی ساخته می‌شوند که بتوان از آن‌ها برای همه موتورهای گیرلس استفاده کرد.

تابلو فرمان های موجود در اولیفت

اولیفت به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات آسانسور در کشور، توانایی فروش و نصب تابلو فرمان آسانسور مورد نظر شما را دارد. این شرکت همه نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته است و با تکیه بر دانش و تجربه‌ای که داشته توانسته است انواع تابلو فرمان آسانسور را به مشتریان خود عرضه کند.

تابلو فرمان های اولیفت

تابلو فرمان های آرکل

تابلو آرکل هم در انواع گیربکسی و گیرلس به بازار عرضه شده‌اند تا بتوانند خواسته‌های خریداران را برآورده کنند.
تابلوفرمان گیرلس Arcod آرکل همراه کارکدک دارای قابلیت اتصال به اینترنت است و می‌توان با استفاده از آن ورودی و خروجی سیستم را برنامه‌ریزی کرد. همچنین توانایی 64 توقف به صورت سریالی و 16 توقف به شکل سریالی و موازی تا سرعت  ۴m/s در این تابلو فرمان موجود است. در ساخت این تابلو فرمان آسانسور از CPU سی و دو بیتی رنساس ژاپن استفاده شده است. این تابلو آرکل می‌تواند تعداد 8 آسانسور را به شکل گروهی و خودکار راه‌اندازی کند. از این نوع تابلو فرمان می‌توان هم برای آسانسورهای دارای موتورخانه هم برای آسانسورهای بدون موتورخانه استفاده کرد. این تابلو برای انواع موتورهای گیرلس مناسب است.
تابلوفرمان گیرلس Arcube آرکل همراه کارکدک اندازه کوچک و سبکی دارد که در همان نگاه اول نظر همه را جلب می‌کند. همین ویژگی باعث شده تا نصب آن بسیار آسان باشد. علاوه بر این تابلو فرمان آرکل آرکیوب می‌تواند 2 آسانسور را به صورت گروهی راه‌اندازی کند. همچنین ورودی و خروجی آن قابل برنامه‌ریزی است که باعث انعطاف‌پذیری عمل‌کرد آن شده است. مصرف برق این تابلو بسیار پایین است که همین امر هم موجب مقرون به‌صرفه‌ بودن آن شده است. از این تابلو فرمان می‌توان در محیط‌های صنعتی هم استفاده کرد.
تابلو فرمان گیربکس Arcode آرکل همراه کارکدک توان پشتیبانی از 8 دستگاه آسانسور به صورت گروهی را دارد. همچنین از یک CPU  سی و دو بیتی شرکت رنساس ژاپن در این دستگاه استفاده شده است. توانایی سرویس دهی تک شستی و دو شستی در این تابلو برای احضار در طبقات موجود است. راه‌اندازی بسیار ساده و راحت و همچنین کنترل‌پذیری بالا از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.
تابلو فرمان گیربکس Arcube آرکل همراه کارکدک قابلیت برنامه‌ریزی ورودی و خروجی بخشی از قابلیت‌های این تابلو فرمان آسانسور است. همچنین کوچک و سبک بودن آن از دیگر مزیت‌های تابلو است. توان صرفه‌جویی در مصرف برق را هم دارد.

خرید تابلو فرمان از اولیفت

تابلو فرمان های اولیفت

این نوع تابلو فرمان به دو صورت گیربکس و گیرلس در شرکت اولیفت ارائه می‌شود. قابلیت‌های بالای تابلو فرمان‌های اولیفت باعث شده تا این محصول در بین خریداران بسیار محبوب باشد. قدرت کنترل‌پذیری بالا، مقرون به‌صرفه بودن و همچنین دارا بودن همه استانداردهای لازم تنها بخشی از مشخصات و ویژگی‌های تابلو فرمان‌های اولیفت است.

سخن آخر

اولیفت توانایی برطرف کردن همه نیازهای شما به تابلو فرمان آسانسور را دارد. شرکت ما به صورت آنلاین از طریق سایت اولیفت و همچنین فروش حضوری به آدرس تهران، میدان فتح، بزرگراه فتح شرق به غرب، مجتمع آسانسور شهر یاران، طبقه همکف، واحد ۱۳ آماده همه نوع خدمات فروش است. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره فروش دارید می‌توانید به صورت مستقیم و با شماره تلفن ۴۰۰۹ ۹۱۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنید تا کارشناسان فروش ما راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.
https://jahannews.com/vdcgyy973ak9q34.rpra.html
jahannews.com/vdcgyy973ak9q34.rpra.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *