کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک، فریم لس و تک جداره از سایت شهر پارتیشن

28 آبان 1401 ساعت 15:34


مجموعه شهرپارتیشن یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تولید انواع پارتیشن شیشه ای فعالیت دارد. پارتیشن شیشه ای را می توان در شرکت ها، ادارات، منازل و ... برای جداسازی فضا استفاده کرد. اما یکی از المان های مهمی که در خرید این پاتیشن ها بسیار مهم است هزینه تمام شده کار است. از این رو کسانی که قصد خرید پارتیشن شیشه ای را دارند، در مورد قیمت آن می پرسند. مجموعه شهر پارتیشن در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان در سایت خود امکان تخمین قیمت نهایی را فراهم کرده است. می توانید برای آگاهی از قیمت به قسمت محاسبه قیمت در صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس، متحرک و تک جداره از سایت شهر پارتیشن بسیار راحت است.

پارتیشن شیشه ای متحرک و ویژگی های آن

پارتیشن شیشه ای متحرک یکی از پرطرفدارترین و لوکس ترین پارتیشن های شیشه ای است. این پارتیشن به دلیل نحوه ساخت خاص خود می تواند متحرک باشد. این نوع پارتیشن می تواند فضا را بسیار لوکس تر جلوه دهد. پارتیشن متحرک کاملاً امن است. این پارتیشن در برابر فشار و ضربه مقاومت کافی از خود نشان می دهد. در ادامه می خواهیم به مهم ترین ویژگی های پارتیشن متحرک بپردازیم:

پارتیشن شیشه ای فریم لس و ویژگی های آن

پارتیشن فریم لس را می توان یکی از خاص ترین انواع پارتیشن شیشه ای معرفی کرد. احتمالاً این پارتیشن را بارها در مکان های لوکس و زیبا مشاهده کرده اید.

پارتیشن فریم لس یعنی پارتیشنی که فریم نداشته باشد. هنگامی که پارتیشن را بدون فریم نصب کنید، پارتیشن ظرافت بسیار بیشتری خواهد داشت. زیرا این گونه، مرزهای شیشه ها با هم مشخص نیست. درست است که پارتیشن فریم لس فریم ندارد اما از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. بهتر است این پارتیشن در مکان های پر رفت و آمد که امکان ضربه به پارتیشن وجود دارد نصب نشود. برخی از ویژگی های مهم این پارتیشن شیشه ای عبارت‌اند از:

پارتیشن شیشه ای تک جداره و ویژگی های آن

پارتیشن شیشه ای تک جداره از آن پارتیشن هایی است که تنها برای جداسازی فضاها از آن استفاده می شود. پارتیشن تک جداره یکی از انواع پارتیشن های فریم لس است. این پارتیشن از یک لایه شیشه سکوریت ساخته می شود. اگر به دنبال یک پارتیشن ظریف و شیک هستید پارتیشن تک جداره بهترین انتخاب است. توجه داشته باشید که شیشه سکوریت این پارتیشن در کنار ضخامت خود از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه به برخی از ویژگی های این پارتیشن اشاره می کنیم: قبل از هر چیز لازم است بدانید که محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای کاملاً تخمینی است و این قیمت حداقلی است. برای محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای، وارد قسمت محاسبه آنلاین قیمت شوید. سپس نوع پارتیشن خود و ابعاد آن را مشخص کنید. سپس اندازه دقیق عرض و طول پارتیشن مورد نظر را در قسمت های مشخص شده وارد کنید. با وارد کردن دقیق این مشخصات می توانید قیمت مورد نظر را مشاهده کنید. تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک، فریم لس و تک جداره از سایت شهر پارتیشن امکان پذیر است.


کد مطلب: 819498

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819498/تخمین-قیمت-پارتیشن-شیشه-متحرک-فریم-لس-تک-جداره-شهر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com