جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک، فریم لس و تک جداره از سایت شهر پارتیشن

شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 819498
تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک، فریم لس و تک جداره از سایت شهر پارتیشن
مجموعه شهرپارتیشن یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تولید انواع پارتیشن شیشه ای فعالیت دارد. پارتیشن شیشه ای را می توان در شرکت ها، ادارات، منازل و ... برای جداسازی فضا استفاده کرد. اما یکی از المان های مهمی که در خرید این پاتیشن ها بسیار مهم است هزینه تمام شده کار است. از این رو کسانی که قصد خرید پارتیشن شیشه ای را دارند، در مورد قیمت آن می پرسند. مجموعه شهر پارتیشن در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان در سایت خود امکان تخمین قیمت نهایی را فراهم کرده است. می توانید برای آگاهی از قیمت به قسمت محاسبه قیمت در صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس، متحرک و تک جداره از سایت شهر پارتیشن بسیار راحت است.

پارتیشن شیشه ای متحرک و ویژگی های آن

پارتیشن شیشه ای متحرک یکی از پرطرفدارترین و لوکس ترین پارتیشن های شیشه ای است. این پارتیشن به دلیل نحوه ساخت خاص خود می تواند متحرک باشد. این نوع پارتیشن می تواند فضا را بسیار لوکس تر جلوه دهد. پارتیشن متحرک کاملاً امن است. این پارتیشن در برابر فشار و ضربه مقاومت کافی از خود نشان می دهد. در ادامه می خواهیم به مهم ترین ویژگی های پارتیشن متحرک بپردازیم:
  • این پارتیشن قابلیت جا به جایی دارد. به همین دلیل می توان هنگام تغییر دکوراسیون پارتیشن را نیز تغییر داد.

    می توانید قسمت ورودی محیط را به نوعی مخفی کنید.

    بخش های این پارتیشن از هم جدا هستند. به همین دلیل حمل و نقل آن ها بسیار آسان است.

    قاب و پروفیل دور شیشه های این پارتیشن بسیار محکم هستند و نقش ضربه گیر را ایفا می کنند. پس نگران شکستن پارتیشن نباشید.
     

پارتیشن شیشه ای فریم لس و ویژگی های آن

پارتیشن فریم لس را می توان یکی از خاص ترین انواع پارتیشن شیشه ای معرفی کرد. احتمالاً این پارتیشن را بارها در مکان های لوکس و زیبا مشاهده کرده اید.

پارتیشن فریم لس یعنی پارتیشنی که فریم نداشته باشد. هنگامی که پارتیشن را بدون فریم نصب کنید، پارتیشن ظرافت بسیار بیشتری خواهد داشت. زیرا این گونه، مرزهای شیشه ها با هم مشخص نیست. درست است که پارتیشن فریم لس فریم ندارد اما از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. بهتر است این پارتیشن در مکان های پر رفت و آمد که امکان ضربه به پارتیشن وجود دارد نصب نشود. برخی از ویژگی های مهم این پارتیشن شیشه ای عبارت‌اند از:
  • این پارتیشن نور بیشتری را با کیفیت بالاتری از خود عبور می دهد. زیرا پارتیشن فریم ندارد.

    انواع این پارتیشن می توانند هم عایق صدا و هم عایق حرارت باشند.
    ساخت و نصب این پارتیشن نسبت به انواع دیگر مقداری سخت تر است.

    قیمت این پارتیشن نسبت به انواع دیگر بالاتر است. هر چند عوامل زیادی در قیمت نهایی پارتیشن موثرند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره و ویژگی های آن

پارتیشن شیشه ای تک جداره از آن پارتیشن هایی است که تنها برای جداسازی فضاها از آن استفاده می شود. پارتیشن تک جداره یکی از انواع پارتیشن های فریم لس است. این پارتیشن از یک لایه شیشه سکوریت ساخته می شود. اگر به دنبال یک پارتیشن ظریف و شیک هستید پارتیشن تک جداره بهترین انتخاب است. توجه داشته باشید که شیشه سکوریت این پارتیشن در کنار ضخامت خود از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه به برخی از ویژگی های این پارتیشن اشاره می کنیم:
  • پارتیشن تک جداره عایق خوبی در برابر صدا و حرارت نیست. بلکه تنها می تواند مقدار بسیار کمی از صدا را عایق بندی کند. پس اگر به دنبال پارتیشنی هستید که محیط را تقریباً ایزوله کند، این پارتیشن انتخاب خوبی نخواهد بود.

    همان طور که گفتیم این پارتیشن اغلب فریم لس است. یعنی فریم ندارد و تماماً شفاف است.

    ضخامت شیشه سکوریت این پارتیشن 10 میل است.
قبل از هر چیز لازم است بدانید که محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای کاملاً تخمینی است و این قیمت حداقلی است. برای محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای، وارد قسمت محاسبه آنلاین قیمت شوید. سپس نوع پارتیشن خود و ابعاد آن را مشخص کنید. سپس اندازه دقیق عرض و طول پارتیشن مورد نظر را در قسمت های مشخص شده وارد کنید. با وارد کردن دقیق این مشخصات می توانید قیمت مورد نظر را مشاهده کنید. تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک، فریم لس و تک جداره از سایت شهر پارتیشن امکان پذیر است.
https://jahannews.com/vdcgyy977ak9qt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyy977ak9qt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *