جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

افزایش دوباره قیمت ارز؛ دلار از نیمه کانال ۳۴ هزار تومان هم عبور کرد

چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 817661
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۴۳ تومان اعلام شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۳۲ هزار و ۲۴۰ تومان معامله شد. قیمت دلار نسبت به دیروز هم در صرافی های بانکی و هم در بازار آزاد افزایشی بوده است.
دلار از نیمه کانال ۳۴ هزار تومان هم عبور کرد
به گزارش جهان نيوز، امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۸ هزار  و ۷۱۵ تومان و ۲۹ هزار و ۴۳ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته (۱۰ آبان) قیمت‌ آن ۵۹ تومان افزایش یافت.
 
قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۷۱۵ تومان و قیمت فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۴۳ تومان اعلام شد که قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته ۶۹ تومان افزایش یافت.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۳۱ هزار و ۸۴۴ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۳۲ هزار و ۱۷۹ تومان در صرافی ها اعلام کرد.
 
میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۳۱ هزار و ۸۷۵ و ۳۲ هزار و ۲۱۸ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۳۲ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام شد.
 
همچنین تا ساعت ۱۳:۴۵ نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۸۶۰ تومان بود.  

همچنین قیمت دلار آزاد که دیروز وارد کانال ۳۴ هزار تومانی شده بود امروز و تا لحظه تنظیم این گزارش به روند افزایش قیمت خود ادامه داد و بنا به برخی گزارش ها از نیمه این کانال نیز گذشت.
https://jahannews.com/vdcg3u97qak9q34.rpra.html
jahannews.com/vdcg3u97qak9q34.rpra.html
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هزینه بهم زدن بازار و اغتشاشا یک مشت احمق بی وطن و تعطیلی کسب و کارها میشه بهم ریختن قیمت ارز و طلا و وضع موجود. خدا لعنت کنه هر کسیکه آرامش و امنیت زندگی و اقتصاد مردم رو بهم می ریزه
لیلا
Romania
یکی از مولفه های افتخارات ملی پول ملی است