سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

میزبانی از بازی‌های زمستانی در یک کشور گرم و خشک! +فیلم

پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 816046
با وجود آن که عربستان جزو خشک‌ترین کشورهای آسیا و جهان به شمار می‌آید، این کشور قصد دارد، بازی‌های زمستانی را میزبانی کند.
بازی‌های زمستانی در یک کشور گرم!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: ویدئوی عربستان برای میزبانی از بازی‌های آسیایی زمستانی ۲۰۲۹ از دیروز با واکنش‌های زیادی مواجه شده است. اوایل مرداد بود که خبر رسید کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک عربستان با ارسال درخواستی داوطلب میزبانی بازی‌های آسیایی زمستانی ۲۰۲۹ شده است و مهرماه خبر میزبانی عربستان سعودی از بازی‌های زمستانی 2029 ترند شد.

با وجود آن که عربستان جزو خشک‌ترین کشورهای آسیا و جهان به شمار می‌آید، این کشور در ادامه میزبانی رقابت‌های بزرگ، این بار قصد دارد به عنوان نخستین کشور در غرب آسیا، بازی‌های زمستانی را میزبانی کند.

فیلمی که دیروز هم دست به دست شد، بخشی از بازی‌های زمستانی را نمایش می‌داد که روی کوه های پر از برف است و نشان می‌دهد که عربستان سعودی می‌خواهد با استفاده از فناوری های بسیار پیشرفته مناطقی از کشورش را برای بازی های زمستانی آماده کند. کاربری نوشته: «وقتی جیبت پر از دلارهای نفتی باشه و هیچ مشکلی در منابع مالی نداشته باشی، دوست داری خودت رو به زور توی دنیا معروف کنی.» کاربر دیگری هم نوشته: «کاری به سیاست کثیف سعودی نداریم اما می خواد با ورزش های زمستانی در یک کشور گرم و خشک، توجه همه دنیا رو به طرف خودش جلب کنه.»

در ادامه ویدیویی که عربستان برای میزبانی از بازی‌های زمستانی آسیایی ۲۰۲۹ منتشر کرده است را می‌بینید.
 
https://jahannews.com/vdcc0eq4e2bqsx8.ala2.html
jahannews.com/vdcc0eq4e2bqsx8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشور وابسته همین هست و هیچ اختیاری ندارد
Iran, Islamic Republic of
اگر تا سال 2029 بن سلمان همان بن اره بر سر قدرت بود به این موضوع هم فکر کند.