دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

پرده‌برداری پلیس از نقشه‌ ضدانقلاب/ فوت نوجوان ارومیه‌ای ربطی به اغتشاشات ندارد

يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 815618
فرمانده انتظامی ارومیه از نقشه شوم دشمنان در خصوص فوت نوجوان ارومیه‌ای پرده برداشت.
فوت نوجوان ارومیه‌ای ربطی به اغتشاشات ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سرهنگ حسن شیخ نژاد فرمانده انتظامی ارومیه از نقشه شوم دشمنان در خصوص فوت نوجوان ارومیه‌ای پرده برداشت.

وی در این خصوص گفت: رسانه‌های معاند با پمپاژ اخبار دروغین در بین مردم و عملیات روانی سعی در گمراهی مردم مبنی بر فوت نوجوان ارومیه‌ای «نیما شفق دوست» در پی تجمعات اخیر در ارومیه را داشتند چرا که  منافقان و معاندان با نیات شیطانی خود همیشه به دنبال ایجاد تفرقه و تشویش اذهان عمومی هستند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: با بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که نامبرده حدود 3 هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده است به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده و در منزل تحت مداوا قرار می‌گیرد؛ که متاسفانه به علت شدت عفونت محل گاز گرفتگی، در نهایت فوت می‌کند. 

شیخ نژاد در پایان تصریح کرد: امروز پلیس اشراف کافی بر دشمنان و توطئه‌های آنها دارد و هرگز اجازه نخواهد داد که معاندان  به امنیت مردم خدشه‌ای وارد کنند و قطعا خواب و خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور هرگز تعبیر نمی‌شود و نیروهای پلیس در صیانت از امنیت و آرامش کشور لحظه‌ای درنگ، عقب نشینی و یا تعلل نمی‌کنند چرا که ما  سرباز ولایت و خادم مردم  عزیزمان هستیم.
https://jahannews.com/vdcgqn977ak9q34.rpra.html
jahannews.com/vdcgqn977ak9q34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حزب فقط حزب علی (ع) ، رهبر فقط سید علی (حفظه الله)
Iran, Islamic Republic of
خدا به خانواده اش صبر بده .
Iran, Islamic Republic of
این روش فتنه گران صهیونیستی و اطلاح طبان منافق دیگر قدیمی شده . مردم به خوبی این کشته سازی ها را درک میکنند و از فتنه گران برائت میجویند.
United States
امروز کسی از دماغش خون بیاید در بوق و کرنا خواهند کرد .
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
شرافت
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این اصلاح طلبها بگه بیش از 30 سال مملکت دست شما بود در این مدت چه کاری کردید جز بدبخت کردن مردم؟