پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کاهش ۹ درصدی آمار تصادفات موتورسواران

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 826934
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان کاهش ۹ درصدی آمار تصادفات موتورسواران اگر یک نفر هم در تصادفات جان خود را حفظ نماید خوشحال می شویم و برای ما ارزشمند است.
کاهش ۹ درصدی آمار تصادفات موتورسواران
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، صبح امروز سرهنگ رابعه جوانبخت در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص کاهش تصادفات موتورسواران نسبت به مدت مشابه سال گذشته توضیح داد.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران گفت :مجموعه اقداماتی که در حوزه رسانه ها و آموزش فرهنگ رانندگی و تذکراتی که والدین به فرزندان داده اند و کارهای فرهنگی صورت گرفته بر افزایش فرهنگ ترافیک موتورسواران تاثیرگذار بوده است.

وی بیان داشت: البته باید گفت درک خطر راکبین موتورسیکلت افزایش خوبی پیدا کرده است که نتایج بسیار خوبی را نیز در کاهش تصادفات در پی داشته است.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : کاهش ۹ درصدی را در مجموع تصادفات موتورسیکلت در شهر تهران در مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

سرهنگ جوانبخت افزود : این آمار نشان دهنده کاهش تصادفات و اتفاقات خوب است که مجموعه اقدامات فرهنگی و طرح هایی که توسط پلیس راهور تهران بزرگ در حال اجرا می باشد تاثیر بسیار زیادی بر این کاهش ها داشته است.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت:در بحث تصادفات فوتی کاهش ۳/۵ درصدی و در تصادفات جرحی نیز کاهش ۳ درصدی را شاهد هستیم .

وی افزود: ملاک پلیس تصادفات فوتی است چرا که جان انسان ها برای ما حائز اهمیت می باشد و اگر یک نفر هم در تصادفات جان خود را حفظ نماید خوشحال می شویم و برای ما ارزشمند است.
https://jahannews.com/vdcjtmeoxuqe8hz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtmeoxuqe8hz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *