جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

اردوغان: زره بر تن کرده و هیچ واهمه‌ای نداریم

جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 815401
ما زره بر تن کرده ایم، هیچ واهمه‌ ای از این‌ ها نداشته و کاملاً آماده هستیم.
اردوغان: زره بر تن کرده و هیچ واهمه‌ای نداریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در هواپیما و حین بازگشت از قزاقستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در خصوص اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص ایجاد یک مرکز بزرگ گاز طبیعی در ترکیه، گفت: آنکارا به عنوان مهمترین مکان برای مرکز توزیع گاز به شمار می رود.

رئیس جمهور ترکیه در این خصوص گفت: دستورالعمل های کاری مشترک با «پوتین» به نهادهای ذیربط ارائه شد. انشاء الله مرکز را در مناسب‌ ترین مکان ایجاد می‌ کنیم. ما مرکز توزیع ملی داریم اما مرکز جدید، بین المللی خواهد بود.

رئیس جمهور ترکیه اضافه کرد: وزارت انرژی ترکیه و طرف روسی مطالعات خود در خصوص ایجاد مرکز توزیع گاز در ترکیه را انجام و نتیجه آن را ارائه خواهند کرد، ما نیز بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

اردوغان درخصوص تامین اف -۱۶ از آمریکا گفت: به ویژه این اوخر، تحولات نشان می‌ دهد که برخی مسائل تغییر کرده است.

رئیس‌ جمهور ترکیه از رویکرد آمریکا و یونان انتقاد کرد و ابراز داشت: شاهد رویدادها در دده آغاچ و جزایر هستیم، ما زره بر تن کرده ایم، هیچ واهمه‌ ای از این‌ ها نداشته و کاملاً آماده هستیم.

در ارتباط با موضع مرکز انرژی در ترکیه، دیمتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین دیروز پنج‌ شنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با رجب طیب اردوغان  همتای ترکیه‌ ای خود پیشنهاد ایجاد هاب گازی برای توزیع گاز روسیه به دیگر کشورها را مطرح کرده است.

سخنگوی کاخ کرملین درباره پیشنهاد پوتین به ایجاد هاب گازی در ترکیه گفت: روسای جمهور روسیه و ترکیه خواستار بررسی سریع و جزئی این مسئله شدند. واکنش طرف ترکی به این پیشنهاد مثبت بوده است.

وی درباره سایر موضوعات بررسی شده در دیدار پوتین و اردوغان از جمله بحران اوکراین گفت که طرفین در دیدار خود به این موضوع نپرداخته‌اند.
https://jahannews.com/vdcgzn97qak9qt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzn97qak9qt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
فکر میکند ارطغرل است و فیلمش را زیاد دیده!!!
Denmark
اردوغان تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست.
اردوغان یک هیولای توخالی ،پوچ وگنده گوست
Iran, Islamic Republic of
زرهی که به تن کرده برای از بین بردن مرز زمینی ایران و ارمنستان و برداشت از گاز دریای خزر و صدورش به اروپاست همینطور که با بارزانی برای سرقت نفت و گاز عراق هماهنگه
!!
Iran, Islamic Republic of
اردوغان منافق اسرائیلی !!