جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

از خودخواهی رونالدو تا فحاشی مسی!

سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 815088
دروازه بان سابق رئال مادرید علیه دو ابرستاره فوتبال جهان صحبت کرد.
از خودخواهی رونالدو تا فحاشی مسی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یرزی دودک دروازه بان سابق رئال مادرید و لیورپول در یک مصاحبه جنجالی علیه دو ابرستاره فوتبال دنیا یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی صحبت کرد.

یرزی دودک، دروازه بان سابق رئال مادرید در مصاحبه با نشریه «گاردین» گفت: رونالدو خود خواه و خود محور است، با میل بسیار زیادی برای برد که اغلب در خارج از کشور مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. فکر می‌کنم او ترجیح می‌دهد یک بر صفر ببازد تا اینکه بدون گلزنی 5 بر صفر ببرد.

 
دروازه بان سابق رئال درباره  مسی و گواردیولا، گفت: مسی و مربی او، پپ گواردیولا، یک تحریک کننده بود. آنها همیشه آماده بودند تا شما را آزار دهند و این کار را عالی انجام دادند. شنیدم که مسی به په په و سرخیو راموس چنان حرف‌های بی ادبانه‌ای می‌زد که باورش سخت است. او فحاشی‌های شدیدی می‌کرد درحالی که به نظر می‌رسید فردی آرام باشد.

دودک از سال 1996 تا 2001 برای لیورپول بازی کرد و بعد از آن راهی رئال مادرید شد و برای مدت 7 سال برای قوهای سپید بازی کرد.
https://jahannews.com/vdch6mn6623nzvd.tft2.html
jahannews.com/vdch6mn6623nzvd.tft2.html
برچسب ها: فحش رونالدو مسی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *