سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

سبزی خشک قورمه سبزی رکورد بیشترین فروش در بین سبزی خشک ها

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 815005
غذای مورد علاقه ایرانی ها بدون شک قورمه سبزی است، اما آماده سازی و تهیه لوازم آن برای پخت و پز بسیار دشوار می باشد، سبزی خشک قورمه سبزی می تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف کند و ضمن صرفه جویی در زمان، لذت این غذای ایرانی را دوچندان کند
روشهای مختلفی برای خشک کردن سبزیجات وجود دارد، روش خشک کردن صنعتی سبزیجات :توسط دستگاه های مخصوص خشک کن انجام می گیرد سبزی های تازه را توسط دستگاهای مخصوص شسته وتمیز میکنند سپس در دستگاه های مخصوص خشک کن قرار می دهند تا کاملا خشک شود.
 
روش خشک کردن سبزیجات خانگی دور از نور آفتاب و در سایه: اگر سبزیجات زیر نور آفتاب قرار بگیرند رنگشان به سرعت تغییر می کندبهترین زیر انداز برای خشک کردن سبزی ها پارچه های نازک نخی هستند به شرط آنکه سبزی‌ها  را هر چند ساعت یکبار روی آن زیر زیرو کنیم، توجه داشته باشید که پهن کردن زیرانداز های پلاستیکی برای خشک کردن سبزیجات مناسب نیست زیرا مانع تبادل هوا میشود وبعد از چند ساعت سبزیجات حالت گندیدگی پیدا می‌کند. بعد از خشک کردن کامل سبزیجات آنها را درون ظرف سربسته شیشه ای ریخته و در آن را محکم ببندید و در محیط خشک و تاریک و خنک قرار دهید. مدت زمان نگهداری سبزی خشک به میزان خشک شدن آنها بستگی دارد .وقتی سبزیجات در معرض مستقیم نور آفتاب قرار بگیرند رنگ آنها تغییر کرده و مقداری از ویتامین‌های Aو C از دست می‌دهند اگر سبزی خشک خوب نگهداری شود ماندگاری آن به یک سال هم می رسد. در این راستا سایت شرکت بزرگ آراد برندینگ با وجود مقاله های بسیار زیاد راهنمای خوبی برای شما مشتریان عزیز خواهد بود.

قیمت سبزی خشک خانگی
امروزه با وجود ترافیک و نداشتن وقت و زمان کافی ،روش های سریع و آسان  مانند خرید اینترنتی، جایگزین خرید حضوری شده است. با خرید اینترنتی سبزی خشک  خانگی شرکت سبز آراد ،از کیفیت و بهداشتی بودن محصولات مورد نیازتان اطمینان حاصل کنید. بعد از شستن سبزی ها نوبت به خرد کردن می‌رسد، اما یادتان باشد قبل از انجام این کار اجازه دهید تا سبزی‌ها خوب خشک شود البته در انواع مختلف ، خرد کردن سبزیجات فرق می کند، هر چقدر سبزیجات به قطعات ریز تری خرد شوند به همان اندازه بهتر خشک می‌شوند ..
مناسب ترین روش ها برای خشک کردن سبزیجات سه روش است. قیمت سبزی خشک خانگی به عواملی چون عطر و بو و کیفیت سبزی بستگی دارد. قیمت انواع سبزی متفاوت است زیرا سبزی خشک انواع متنوعی دارد و با قیمت های متفاوت در بازار موجود است . خشک کردن زیر نور آفتاب ،خشک کردن به روش صنعتی ،خشک کردن بافر اگر سبز یجات خیلی رسیده یا خیلی کال و نارس باشند بعد از خشک شدن سفت میشود. روش خشک کردن سبزی خانگی در فر :دمای فر را در کمترین درجه تنظیم کنید و ظرف پر از سبزی خود را درون آن قرار داده و هر نیم ساعت یک بار یک سری زده و آن را زیر رو کنید سبزی را روی یک سینی مسی اکسیدان قرار دهید و به طور یکنواخت پهن کنید و هر چند دقیقه یک بار سینی را بچرخانید تاهمه جا به صورت یکسان خشک شود.
 
سبزی خشک قورمه سبزی
سبزی خشک علاوه بر قورمه سبزی در بسیاری غذاهای دیگر هم استفاده می شود. و به علت آسانی استفاده تقاضای زیادی در بازار دارد.مردم به دنبال انواع سبزی های خشک مانند سبزی خشک شنبلیله باکیفیت در بازار هستند. کسانی که به دنبال بهترین و باکیفیت ترین سبزی خشک با قیمت مناسب در بازار هستند می توانند به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و نیاز خود را برطرف کنند. سبزی خشک بر خلاف سبزی تازه در همه ی فصول ومناطق به وفور یافت می شود.در کارخانه های سبزی خشک کنی ابتدا سبزی های تازه از کشاورزان خریداری می شود. سپس شستشو داده شده تا گل و لای آنها از بین برود.در دستگاه های پیشرفته ی سبزی خشک کنی با حرارت مناسب خشک می شود تا مواد معدنی آن حفظ شود. همچنین ممکن است سبزی های دیگری به این ترکیب افزوده یا کاسته شود. تره و جعفری عمده ی ترکیب سبزی قورمه را به خود اختصاص می دهند و بقیه ی سبزی ها نسبت کمتری را در این ترکیب دارند.هرچه سبزی قورمه ریزتر خرد شود قورمه سبزی خوشمزه تر و جا افتاده تر می شود.
 
سبزی خشک قورمه سبزی به دو صورت به خورش اضافه می شود. بعضی ها ابتدا سبزی خشک را برای حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در آب گرم خیس می کنند سپس آن را سرخ کرده و به خورش اضافه می کنند، برخی هم آن را به صورت خشک همراه با پیاز داغ کمی تفت می دهند و سپس بقیه ی اجزای خورش را اضافه می کنند.
 
 
https://jahannews.com/vdcgzn97nak9qz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzn97nak9qz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
.....