سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

شیلنگ آب حیاطی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب: 815004
با توجه به پیشرفت علم و فناوری امروزه شیلنگ های متفاوتی نسبت به گذشته تولید شده و از لحاظ عمر و استحکام وضعیت بهتری دارند.
امروزه با توجه به گستردگی مصرف آب، استفاده از شیلنگ آب فزونی یافته و قیمت خرید و فروش عمده ی آن با بهترین قیمت روز در مراکز خرید موجود است. در دنیای امروز از شیلنگ ها استفاده های متفاوتی میشود و انواع مختلفی دارند. انواع شیلنگ به صورت کلی شامل: صنعتی، آتش نشانی، خانگی، کشاورزی و غیره میباشد. که به اختصار در زیر معرفی میکنیم.
 
شیلنگ های صنعتی که در بیشتر در مراکز صنعتی بزرگ و مادر به کار میروند، نسبت به بقیه ی شیلنگ ها از کیفیت بالاتر و قدرت بیشتری برخوردار بوده. در تولید این شیلنگ ها از بهترین نوع پلاستیک استفاده شده تا آب داخل آن روان تر و پر فشار تر حرکت کند و خارج شود. همچنین در طراحی این شیلنگ ها به امنیت استفاده از آن ها هم توجه شده است.شما گرامیان میتوانید بهترین قیمت روز انواع شیلنگ آب را در بازار عمده فروشی این محصول جویا شده و نسبت به خرید مناسب ترین نوع آن برای خود اقدام کنید. مسئله ی مهم، تولید شیلنگ های با کیفیت است که مجموعه ی آراد برندینگ در تولید این محصول استاندارد های لازم را رعایت میکند تا محصولی با کیفیت به دست شما برسد.

خرید شیلنگ آب
با توجه به کاربرد زیاد شیلنگ آب، خرید و فروش شیلنگ های آب به صورت عمده و تکی در مراکز خرید موجود است و هر روز به تنوع شیلنگ ها افزوده میشود. در تولید شیلنگ ها از موادی مثل پلی اتیلن، پلی اورتان، پی وی سی و غیره استفاده میشود که هر کدام در کیفیت شیلنگ ها یک تاثیری دارند.
 
امروزه در تولید شیلنگ ها از نخ بین آن ها هم استفاده شده که در انعطاف پذیری و افزایش عمر شیلنگ ها بسیار موثر میباشد و همین امر خرید شیلنگ آب نخی را افزایش داده است. یک شیلنگ خوب و با طول عمر بالا دو ویژگی مهم دارد که در زیر به آن اشاره میشود.مقاومت در برابر خوردگی: شیلنگ های ساخته شده از پی وی سی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و تغییرات دمایی داشته و استحکام خود را در این شرایط حفظ میکنند.مقاومت در برابر سوختن: با توجه به این که شیلنگ ها از مواد پایه ی پلاستیکی تشکیل شدن، احتمال آتش گرفتن را دارند اما شیلنگ های پی وی سی نسبت به بقیه از خود مقاومت بیشتری نشان میدهند. همیشه در فصول سرد و گرم سال از قرار دادن شیلنگ ها در محیط بیرون خود داری نمایید و حتی الامکان در منزل از آن ها نگهداری کنید. بعد از استفاده از آن، آب داخل اش را به طور کامل خارج کرده و به صورت حلقه ای جمع کنید. در صورتی که از شیلنگ های بلند استفاده میکنید برای سهولت در کار میتوانید از دستگاه هایی که در این زمینه تولید شده اند استفاده نمایید.
 
شیلنگ آب حیاطی
افراد برای شستن محیط باز خانه خود شیلنگ آب حیاط وصل می کنند طول آن باید طوری باشد تا بتوان همه سطوح کف را پاک کرد و جنس آن دارای بافت محکمی باشد در مقابل نور آفتاب ذوب نشود.
این محصول از سایز های مختلفی بسته به متراژ منزل مسکونی یا تجاری برخوردار است تا بتوان در همه مکان ها از آن استفاده کرد که معمولا در بالکن و یا پشت بام هم به کار می رود.برای افزایش طول عمر این محصول سعی کنید در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید تا بافت آن از یکدیگر باز و گشاد شود.
 
در تولیدی ها بسته به نوع مواد اولیه به کار برده شده در ساخت آن قیمت شیلنگ آب حیاطی متفاوت از یکدیگر می باشد.این محصول معمولا نرم و باریک است زیرا نیاز به فشار بالا برای شستن این فضا باز در خانه نیست و از طرفی این محیط بیشتر دارای گرد و غبار است تا اینگه پر از لکه چربی و کثیفی ها باشد. برای شتسشو انواع محیط ها از شلنگ آب حیاط استفاده می کنند دارای وزن سبک و حمل آن آسان می باشد.این محصول جایی که به شیر آب باید محکم متصل شود تا دچار هدر رفت در مصرف نشویم تا دارای فشار بالایی برای تمیز کردن همه کف و دیواره های ساختمان باشد. کشاورزان برای مصارف گوناگون خود از شیلنگ آب چاه استفاده می کنند که از بافت ضخیم تشکیل شده است و دارای عرض بزرگ می باشد تا بتواند با فشار بسیار بالا برای پای درختان و باغ های بزرگ به کار برده می شود.
 
 
 
https://jahannews.com/vdcfxtdcjw6dyxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfxtdcjw6dyxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آب زندگیست!
Germany
آیا الان بهتر نیست شیوه های گوناگون صرفه جویی در استفاده از آب آشامیدنی رو آموزش بدید؟!
Iran, Islamic Republic of
بايد تا سي درصد مصارف آب خانگي را كاهش دهيم تا در آينده دچار بحران نشويم
سیدحسن
Iran, Islamic Republic of
ازهمه مهم تر اینکه شلنگ حیاط مثل مار نباشه همه رو بترسونه هی در نیاد اب هدر بره .
Iran, Islamic Republic of
90٪ آب برای صنعت و کشاورزی استفاده میشه؛ یعنی با بهینه سازی کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین و اصلاح الگوی کشت کاملا مشکل آب آشامیدنی ( تاکید می‌کنم مشکل آب آشامیدنی نه مشکل کلی آب) حل میشه