سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

شمسایی: تا پای جان برای قهرمانی میجنگیم

جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 814593
اگر با صعود تیم ملی ایران به فینال مسابقات دل مردم ایران را شاد کردم خدا را سپاسگزارم.
شمسایی: تا پای جان برای قهرمانی میجنگیم
به گزارش جهان نيوز، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گو با فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و صعود این تیم به مرحله نهایی و فینال رقابت‌های فوتسال جام ملت‌ها اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. با وحدت و همدلی و رابطه خوب کادر فنی و بازیکنان  توانستیم به مرحله نهایی و فینال این مسابقات برسیم.

وی در مورد بازی شب گذشته با تایلند گفت: خد را شکر با توجه به اینکه 10 بازیکن جایگزین بازیکنان سابق در تیم ملی شدند همگی بازیکنان جوان نشان دادند که بهترین هستند و اگر صعود تیم ملی به فینال مسابقات دل مردم ایران را شاد کرده خدا را سپاسگزارم که توانستم باعث شادی آنها شدم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: در بازی  با تایلند ما دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول بازی را کنترل کردیم و یک گل زدیم در این نیمه تایلندی ها خیلی فشار آوردند که  تک گل خورده را جبران کنند؛ اما بازیکنانم با دل و جان بازی کردند تا این نیمه به پایان رسید. در نیمه دوم  با تغییر تاکتیک که داشتیم توانستیم گل های بیشتری بزنیم و به پیروزی برسیم. من به تمام بازیکنانم افتخار می‌‌کنم و یک خسته نباشید به همه آنها می‌‌گویم.

وی در مورد بازی با ژاپن در فینال این مسابقات گفت:  تیم ملی ایران بارها در مقابل تیم ژاپن بازی کرده است هر دوتیم خوب هستند و نمی‌توان از الان چیزی را پیش‌بینی‌کرد. همه بازیکنان و کادر فنی با اتحاد و همدلی از ابتدای شروع مسابقات عهد کردند تا آخرین لحظه با جان دل برای عنوان قهرمانی بجنگند. امیدوارم بازی خوب تماشاگر پسند در فینال انجام دهیم و قهرمان شویم و دل مردم ایران را بار دیگر شاد کنیم.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان شنبه از ساعت 20:30 به وقت ایران در فینال جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن می رود.
https://jahannews.com/vdchwkn6x23nzmd.tft2.html
jahannews.com/vdchwkn6x23nzmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *