شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۸

مدیر تلگرام: واتس‌اَپ را حذف کنید!

پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 814527
اگر واتس اپ را روی تلفن خود نصب کرده باشید، همانطور که جف بزوس در سال ۲۰۲۰ متوجه شد، تمام اطلاعات شما از هر برنامه موجود در دستگاه شما قابل دسترسی است.
مدیر تلگرام: واتس‌اَپ را حذف کنید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مالک و مدیر تلگرام در کانال تلگرامی خود پیامی منتشر کرد و در آن از مردم خواست که از شبکه پیام رسان واتس‌اپ بیرون بیایند.

پاول دوروف مالک و مدیر تلگرام نوشت: به مردم فشار نمی‌آورم که به تلگرام بروند. با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال و بیش از ۲ میلیون ثبت نام روزانه، تلگرام نیازی به تبلیغات اضافی ندارد. می‌توانید از هر برنامه پیام‌رسانی که دوست دارید استفاده کنید، اما از واتس‌اپ دوری کنید.

وی افزود: مهم نیست که شما ثروتمندترین فرد روی زمین هستید - اگر واتس اپ را روی تلفن خود نصب کرده باشید، همانطور که جف بزوس [مالک شرکت آمازون] در سال ۲۰۲۰ متوجه شد، تمام اطلاعات شما از هر برنامه موجود در دستگاه شما قابل دسترسی است.
 
من اینجا به مردم فشار نمی‌آورم که به تلگرام بروند. با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال و بیش از ۲ میلیون ثبت نام روزانه، تلگرام نیازی به تبلیغات اضافی ندارد. می‌توانید از هر برنامه پیام‌رسانی که دوست دارید استفاده کنید، اما از واتس‌اپ دوری کنید – اکنون ۱۳ سال است که یک ابزار نظارتی است.

https://jahannews.com/vdcewe8vfjh8zni.b9bj.html
jahannews.com/vdcewe8vfjh8zni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا ادارات دولتی را دریابید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسئولین محترم امنیتی
مردم رو بی دفاع در فضای مجازی رها کردید
Iran, Islamic Republic of
مسئولین محترم خروج از فضای مجازی را از خودتان شروع کنید.
United States
تلگرام خیلی بهتر بود...
حسین
Iran, Islamic Republic of
حتما حذف می کنیم اما نه به سفارش دوروفُ بلکه چون باید حذف کنیم این ابزارهای جاسوسی را. تلگرام از واتساپ بدترُ اینستا بدتر از تلگرام و همه از هم بدتر.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش قانونی وضع گردد ومسئولین از پلت فرم های خارجی منع گردند..
Iran, Islamic Republic of
....