پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۵

کشف باند تهیه و توزیع کوکتل مولوتف در شیراز + فیلم

سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب: 814285
پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس طی عملیاتی ضربتی یک باند تهیه و توزیع کوکتل مولوتف را در شیراز دستگیر کردند.
کشف باند تهیه کوکتل مولوتف در شیراز+فیلم
به گزارش جهان نيوز، پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس امروز طی عملیات ضربتی موفق به کشف و انهدام یک باند کوکتل مولوتف در شیراز شدند.

به گزارش فارس، این باند طی روزهای اخیر در جریان اغتشاشات اقدام به تخریب اموال عمومی و تجهیزات پلیس در شیراز کرده بودند.

فیلم
https://jahannews.com/vdcfcjdctw6dy0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfcjdctw6dy0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
حالا پشیمانی که دمت تو تله گیر کرد انتر
Iran, Islamic Republic of
این بزمجه ها میخوان ادای انقلابیون سال 57 رو در بیارن ! اون زمان زیر سخت ترین شکنجه ها جان میدادن و حاضر نمیشدن حتی نام یکی از همفکرانشون رو لو بدهند اما اینا به محض اینکه دستگیر میشن به ... خوردن میفتن و هر غلطی که کردن رو لو میدهند.البته این تفاوت رفتار ریشه در تفاوت عقیده و راه و هدف دارد.
Iran, Islamic Republic of
باید این بی شرفهای خائن و بی شعورتر از چارپایان را به اشد وجه مجازات نمایند تا دیگه هوس جفتک پرانی نکنند.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من چون اینها خیلی دلشون میخواد مثل غربیها بشن همون قانونی که غربیها برای اغتشاشگران در کشورهاشون دارند رو برای اینها اعمال کنن. مثلا در هلند بعد از دستگیری اغتشاشگران کل هزینه خسارت به اموال عمومی در سراسر کشور رو حساب میکنند و سه برابرش رو از تمام دستگیرشده ها می گیرن یا رد آلمان به غیر از جریمه مالی حتما 5 سال زندان می برند و بدون هیچ امکانات عادی برای بقیه زندانی ها