يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

روزنامه کیهان هدف حمله قرار گرفت +عکس

يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 814018
​روزنامه کیهان مدعی شد:تروریست‌ها و اراذل اجاره‌ای روز گذشته در اقدامی هدفمند و معنادار با حمله به ساختمان موسسه کیهان در تهران به بخش‌های از ساختمان این موسسه آسیب زدند.
روزنامه کیهان هدف حمله قرار گرفت +عکس
به گزارش جهان نيوز، عصر دیروز (شنبه) تعدادی از تروریست‌ها و اراذل اجاره‌ای با در دست داشتن انواع سلاح سرد به دفتر روزنامه کیهان حمله کرده و ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. گفتنی است یکی از شیشه‌ها نشانه‌ای از شلیک گلوله دارد.
 
اوباش اجاره‌ای که طی روزهای گذشته در تجمعات سازماندهی شده، آموزش دیده و با برنامه به دنبال ایجاد اغتشاش بودند و اقدام به تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی از شعب بانک‌ها گرفته تا ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده بودند، عصر دیروز با تجمع مقابل ساختمان موسسه کیهان ابتدا با پرتاب کوکتل مولوتف و استفاده از موانع بتنی بدنبال مسدود کردن خیابان بودند و سپس با فحاشی و سردادن شعارهای تند علیه کیهان و حسین شریعتمداری مدیرمسئول آن، قصد ورود به ساختمان روزنامه را داشتند که با ممانعت نیروهای حراست موسسه و همچنین اقدام به‌موقع معاونت اطلاعات سپاه محمد رسول‌الله(ص) در اعزام نیروهای سپاه و بسیج، تنها به بخشی‌هایی از ساختمان موسسه آسیب رسانده و‌گریختند.
 
https://jahannews.com/vdcjvxeoouqevyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvxeoouqevyz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر آشوبگر فتنه گر منافق.
hamid
Iran, Islamic Republic of
باید آشوبگران را جلوی موسسه کیهان دار بزنند تا درس عبرت برای دیگران شود.
جواد
Iran, Islamic Republic of
دستگیری این افراد بسیار مهم و ضروری است