جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵
واکنش سید حسن نصرالله به ناآرامی‌ها در ایران؛

دولت آمریکا به داخل ایران متوسل شده/ ایران قلب محور مقاومت است/ به دوستان ایران می‌گویم که نگران نباشید/ ایران قوی‌تر از آن است که با حوادث اخیر به لرزه بیفتد

يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 814002
دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که ایران قوی و مقتدر است و به همین دلیل علیه این کشور جنگی آغاز نکرد و به داخل ایران متوسل شد.
دولت آمریکا به داخل ایران متوسل شده/ ایران قلب محور مقاومت است/ به دوستان ایران می‌گویم که نگران نباشید/ ایران قوی‌تر از آن است که با حوادث اخیر به لرزه بیفتد
به گزارش جهان نيوز، دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز شنبه در مراسم بزرگداشت علامه سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا»، به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد و گفت: این عالم فقید خداوند سبحان را از دوره کودکی‌ خود شناخت و ایمانش به خداوند در مواضع و زندگی‌اش تجلی یافت.
 
وی خاطر نشان کرد، باید سرگذشت علمای مختلف جهان به خصوص علمای لبنان را از عمق تاریخ به بیرون کشید؛ همانطوری که منابع نفت و گاز لبنان از عمق دریا به بیرون کشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: علامه سید امین از ابتدای ورود امام موسی صدر به لبنان با او همراه و هماهنگ بود و از روی بصیرت و حکمت خود در کنار امام موسی صدر قرار گرفت، این در حالی است که برخی می‌گفتند عالم دینی باید صرفا به موضوع دین بپردازد!

وی با بیان این که در حال حاضر تنها گزینه پیش روی فلسطینیان مقاومت است، افزود: ملت فلسطین امروز از مذاکرات و پیمان اوسلو مأیوس شده‌اند و شاهد گسترش مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه و دیگر مناطق فلسطین هستیم.

سید نصرالله در ادامه به مذاکرات غیر مستقیم لبنان و رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی اشاره کرد و گفت: اهمیت آنچه امروز رخ داده است، وجود متن مکتوب میانجی آمریکایی در مذاکرات تعیین مرزهای دریایی است که به دست روسای دستگاه سه گانه کشور رسید.
 
دبیرکل حزب الله تأکید کرد: ما در برابر یک هفته سرنوشت ساز در مورد ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی قرار داریم و اگر در پرونده ترسیم مرزها به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم، به دلیل وحدت، همکاری و همبستگی ملی مردم لبنان خواهد بود.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: آخرین جلسه انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که هیچ حزبی اکثریت پارلمان را ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تحرکات داعش اشاره کرد و گفت: داعش اگرچه دولتش از بین رفت، اما کارش به عنوان یک گروه تروریستی تکفیری، تمام نشده است.

سید حسن نصرالله در ادامه به ناآرامی ها در ایران اشاره کرد که محورهای مهم آن را در ادامه خواهید خواند:

*فوت یک خانم ایرانی در شرایطی که ابعاد آن هنوز روشن نیست، جنجال‌برانگیز شد. غربی‌ها شروع کردند به موضع گرفتن. بیش از ۵۰ نفر در جای دیگر کشته شدند اما هیچ‌کس هیچ موضعی نگرفت.

*ده‌ها بلکه صدها تلویزیون و لشگری از حساب‌های سایبری شروع به تحریک مردم کردند چون ایران که قلب محور مقاومت است، هدف اصلی است.

*رسانه‌ها روزهای نخست تصاویری از ایران را منتشر کردند و گفتند ببینید مردم ایران را اما چند روز بعد که میلیون‌ها ایرانی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران به خیابان آمدند همه ساکت شدند.

*به دوستان ایران در همه جا می‌گویم که اصلا نگران نباشید ایران قوی‌تر از آن است که بتوانند به آن صدمه‌ای بزنند. خطرناک‌تر از این مسائل هم پیش آمده است.

*کسانی‌که روی آمریکا حساب کرده‌اید اتفاقات اوکراین را ببینید. رئیس‌جمهورشان درخواست الحاق به ناتو کرد و آمریکا گفت فعلا نه. چون باعث درگیری با روسیه می‌شود! دوست و دشمن خود را بشناسید مردم. ایران برعکس، از خود هزینه و خون می‌دهد تا از مردم منطقه دفاع کند.

دانلود فیلم
https://jahannews.com/vdccx0q4i2bqsx8.ala2.html
jahannews.com/vdccx0q4i2bqsx8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایران اسلامی قوی و مقتدر است و بیدی نیست که با این بادها بلرزد فتنه گران آب در هاون می کوبند.
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر سید حسن نصرالله مرد خدا
خدا شما و حزب الله لبنان را از جمیع بلیات حفظ فرماید
ناشناس
United States
درود بر شرافتت سید
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اسلام ایران مقاومت ما عاشقان ایستادگی و شهادتیم
United States
نواده ی حزب الله... سید حسن نصرالله...