چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

قاچاق پوشاک به شیوه جدید

چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 812254
بر اساس گزارش ها، روزانه بیش از ۱۰۰ پرواز از ترکیه به ایران انجام می‌شود. اگر هر مسافر فقط ۵ کیلوگرم لباس با خود بیاورد، عدد عجیب و غریبی از واردات پوشاک فقط به‌ صورت مسافری داریم.
قاچاق پوشاک به شیوه جدید
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: صحبت‌های یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه پوشاک درباره شیوه جدید قاچاق پوشاک واکنش‌هایی را به همراه داشت. وی گفته: «فروشگاه‌های آنلاین و مزون‌های زیرزمینی با استفاده از مکانیزم‌های بانکی در حال فروش کالای قاچاق هستند و هیچ نظارتی بر این فروش‌ها وجود ندارد. سایت‌ها یا صفحات مجازی، کالاهای ترکیه‌ای را تبلیغ می‌کنند، سفارش می‌گیرند و سه روز بعد کالا را در تهران به مشتری تحویل می‌دهند.»

بر اساس گزارش ها، روزانه بیش از ۱۰۰ پرواز از ترکیه به ایران انجام می‌شود. اگر هر مسافر فقط ۵ کیلوگرم لباس با خود بیاورد، عدد عجیب و غریبی از واردات پوشاک فقط به‌ صورت مسافری داریم. کاربری نوشت: «واردات پوشاک درجه یک اگه آزاد بشه مصرف کننده ایرانی دنبال پوشاک درجه۳ و ۴ترکیه‌ای و اجناس درجه چندم کشورهای همسایه نمی‌ره.»

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdcji8eoxuqev8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcji8eoxuqev8z.fsfu.html
برچسب ها: لباس ترکیه مزون
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *