سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

۵ بیمارستان سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی در مرز‌ها

سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 812131
نیروی زمینی سپاه برای ارائه خدمت به زوار اربعین پنج بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی را در مرز‌های شرقی و غربی کشور برپا کرده است.
۵ بیمارستان سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی در مرز‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سردار «احمد اخوان مهدوی» درباره اقدامات صورت گرفته در جهت امداد و درمان احتمالی زائران اربعین اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین و حسب ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی مقرر شد، پنج بیمارستان سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی در گذرگاه‌های مرزی داخل کشور و یک بیمارستانی سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی و یک پست امداد سیار جهت ارائه خدمات به زوار اربعین در داخل کشور عراق ایجاد و راه‌اندازی شد.

بنا به اعلام دفاع پرس، فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: در این راستا بیمارستان‌های سیار تخصصی در گذرگاه مرزی سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان راه‌اندازی شده که به صورت رایگان خدمات اورژانسی، رادیولوژی، داروخانه، مشاوره، خدمات مراقبت‌های بهداشتی، جراحی، داخلی، زنان، اطفال و بیهوشی ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: این بیمارستان‌ها که از ۱۲ شهریور راه‌اندازی شدند تا پایان مراسم اربعین در خدمت‌رسانی به زائران فعال خواهند بود.
https://jahannews.com/vdcdsx0jfyt0ff6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsx0jfyt0ff6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *