کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۵ بیمارستان سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی در مرز‌ها

22 شهريور 1401 ساعت 10:07

نیروی زمینی سپاه برای ارائه خدمت به زوار اربعین پنج بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی را در مرز‌های شرقی و غربی کشور برپا کرده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، سردار «احمد اخوان مهدوی» درباره اقدامات صورت گرفته در جهت امداد و درمان احتمالی زائران اربعین اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین و حسب ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی مقرر شد، پنج بیمارستان سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی در گذرگاه‌های مرزی داخل کشور و یک بیمارستانی سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی و یک پست امداد سیار جهت ارائه خدمات به زوار اربعین در داخل کشور عراق ایجاد و راه‌اندازی شد.

بنا به اعلام دفاع پرس، فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: در این راستا بیمارستان‌های سیار تخصصی در گذرگاه مرزی سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان راه‌اندازی شده که به صورت رایگان خدمات اورژانسی، رادیولوژی، داروخانه، مشاوره، خدمات مراقبت‌های بهداشتی، جراحی، داخلی، زنان، اطفال و بیهوشی ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: این بیمارستان‌ها که از ۱۲ شهریور راه‌اندازی شدند تا پایان مراسم اربعین در خدمت‌رسانی به زائران فعال خواهند بود.


کد مطلب: 812131

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/812131/۵-بیمارستان-سیار-۱۰۰-تخت-خوابی-مرز-ها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com