جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

بلیط هواپیما لحظه آخری ویژه رسپینا تا پایان امسال

چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 810769
بلیط های لحظه آخری یک انتخاب سریع و ارزان قیمت هستند که با قیمت های خود هر کسی را وسوسه خواهند کرد. اگر دوست دارید یک بلیط هواپیما لحظه آخری با قیمتی ارزان را بخرید، پیشنهاد ما مراجعه به سایت فروش ویژه پرواز لحظه آخری ، رسپینا می‌باشد. این شرکت در تمامی انواع پروازها و فروش انواع بلیط مانند بلیط هواپیما ارزان و چارتری تخصص دارد و می تواند نیازهای مشتریان خود را به خوبی شناسایی و بر طرف کند.

بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست

به راستی به چه دلیل بلیط های لحظه آخری توانسته اند در میان بلیط های هواپیما کسب محبوبیت کنند و به عنوان بلیطی به صرفه در صفحه فروش بلیط ارزان جایگاه ویژه داشته باشند؟ بلیط های لحظه آخری همانطور که از نامش پیداست در لحظات آخر در اختیار مسافر قرار گرفته است و چه چیزی از این بهتر که در آخرین ساعات بلند شدن هواپیما از زمین، شما بتوانید بلیط هواپیما ارزان را تهیه کنید. حتی در برخی زمان ها می توان نام بلیط هواپیما لحظه آخری 50 درصد تخفیف را به این بلیط ها نسبت داد! تمام این مزیت ها توانسته باعث شود که مسافرین همیشه نیم نگاهی به بلیط های لحظه آخری داشته باشند.

بلیط هواپیما لحظه آخری همیشه در دسترس است؟

معمولا به دلیل تقاضای زیاد مسافرین برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، نمی توانید به راحتی این بلیط ها را شناسایی و خرید کنید. در گذشته معنا و مفهوم بلیط های لحظه آخری بسیار واقعی تر بود و در اکثر اوقات نیز در دسترس بودند و دلیل آن حجم کمتر مسافرین بود اما امروزه به دلیل زیاد شدن کسب و کار ها و سفر های کاری و تفریحی بیشتر، هواپیماها اکثرا با ظرفیت کامل پرواز می کنند و اینگونه بلیط های لحظه آخری به سختی پیدا می شوند. البته وب سایت رسپینا توانسته با در اختیار گذاشتن برخی سرویس ها برای مسافرین یک روش بسیار مناسب برای پیدا کردن بلیط های لحظه آخری ایجاد کند.

پرواز لحظه آخری

مزایای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از رسپینا

اما در کنار تمام مزایایی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارد، خرید آن از سایت رسپینا می تواند منفعت بیشتری برای مسافرین داشته باشد. در ادامه مزایای خرید بلیط لحظه آخری از سایت رسپینا و خدمات پس از فروش آن را مرور می کنیم:

پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان

یکی از ویژگی های بارز رسپینا در مقابل تمامی شرکت های ارائه دهنده بلیط های هواپیما، پشتیبانی دقیق و به موقع آن است. شما می توانید قبل یا پس از خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در تمام ساعات روز با پشتیبانان رسپینا در ارتباط باشید و در کمتر از چند دقیقه پاسخ سوال خود را به بهترین نحو دریافت نمایید.

تضمین قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری

شرکت رسپینا تضمین می کند که ارزان ترین بلیط هواپیما لحظه آخری را به فروش می رساند. در این تضمین، رسپینا بیان کرده که اگر مسافرین بتوانند بلیطی ارزان تر از آن را در سایت های مشابه پیدا کنند، می توانند با اعلام این موضوع به کارشناسان رسپینا، در صورت صحت موارد گفته شده، دوبرابر اختلاف وجه بلیط ها به حساب آن شخص عودت پیدا می کند.

ارائه تقویم ماهانه برای بلیط هواپیما لحظه آخری

شما برای خرید یک بلیط هواپیما نیاز به یک برنامه زمانی پرواز دارید تا بتوانید روزهای مسافرت خود را مشخص کنید. این موضوع در سایت رسپینا بسیار مورد توجه قرار گرفته و یک تقویم ماهانه کامل در اختیار مسافر قرار داده شده است تا بتوانند قیمت بلیط هواپیما برای یک ماه آینده را در یک صفحه مشاهده کنند. شما می توانید با یک کلیک ارزان ترین بلیط هواپیما برای ماه آینده را رزرو کنید.

امکان انتخاب ارزان ترین ایرلاین

در زمانی که به دنبال پیدا کردن بلیط هواپیما لحظه آخری هستید می توانید ایرلاین های موردنظر خود را دنبال کنید! این خدمت در سایت رسپینا ارائه شده است و به مسافرین این امکان را داده است که بتوانند ایرلاین ها را جداگانه انتخاب نمایند. برای انجام این کار همانند مراحل قبلی وارد صفحه بلیط هواپیما رسپینا شوید سپس مبدا و مقصد به همراه زمان رفت خود را مشخص نمایید تا بلیط های موردنظر شما نمایش داده شوند. در این صفحه در کادر سمت راست برخی فیلترها را مشاهده می کنید و می توانید در کنار امکانات گوناگون ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید. در ادامه تخفیفات متفاوت برخی ایرلاین ها در پرواز های کودک و نوزاد در بلیط های لحظه آخری توضیح داده ایم:
 
نوع بلیط نام ایرلاین بلیط کودک بلیط نوزاد
لحظه آخری کیش ایر بدون تخفیف 100%
لحظه آخری زاگرس بدون تخفیف 100%
سیستمی ایران ایر 100% 100%
سیستمی ماهان 25% 90%
 

بلیط هواپیما لحظه آخری بخریم یا سیستمی

نمی توان گفت که کدام نوع بلیط هواپیما بر دیگری برتری دارد، اما به طور کل می توان بررسی کرد که کدام ارزش خرید بیشتری در چه زمان هایی دارند. بلیط های سیستمی نوعی از بلیط های هواپیما هستند که بسیار نرخ ثابت تری دارند و توسط شرکت های هواپیمایی تعیین می شوند اما نرخ بلیط لحظه آخری توسط چارترکننده تعیین می شود و قیمت مشخصی ندارد.

همچنین کنسلی بلیط های سیستمی بسیار روند ساده تری دارند و امکان کنسلی آن ها وجود دارد و با کسر درصدی از بلیط برای جریمه ایرلاین، بقیه مبلغ به حساب مسافر عودت پیدا خواهد کرد. در بلیط هواپیما لحظه آخری این گونه نیست و به دلیل اینکه جزئی از بلیط های چارتری هستند، روند لغو دشواری را دارند. بلیط های لحظه آخری یا قابل کنسل شدن نیستند و در صورت کنسل شدن نیز معمولا تمامی وجه از مسافر کسر خواهد شد.

پرواز لحظه اخری

بلیط هواپیما سیستمی معمولا دارای نرخ ثابتی بوده اما در بلیط لحظه آخری معمولا در طول سال بلیط‌ها بسیار تغییر نرخ می دهند و بر اساس شرایط قیمت ها تعیین می‌شوند. به طور مثال در زمان کرونا که هواپیماها با 60 درصد ظرفیت خود پرواز می‌کردند و قیمت‌ها پایین آمده بود، بلیط ها قیمت های ارزانی داشتند، اما پس از گذشتن زمانی از کرونا قیمت ها به صورت زیادی در برخی ایرلاین ها دچار افزایش شدند. به طور کلی تفاوت بلیط های لحظه آخری و سیستمی در این موارد خلاصه خواهد شد:

. قیمت ارزان بلیط های لحظه آخری
. قیمت ها با دامنه تغییر بسیار بالا
. کنسلی متفاوت بلیط ها

همچنین باید بدانید بلیط های لحظه آخری همیشه ارزان نیستند و گاهی براساس شرایط و گرانی ها، ممکن است از یک بلیط سیستمی افزایش نرخ بیشتری داشته باشند. می توان گفت در زمان های شلوغی سفر که پروازها به یک مقصد افزایش پیدا می کند، شرکت های چارترکننده در یک مسیر تمامی صندلی های بلیط های هواپیما را اجاره می کنند، که در این صورت باید انتظار قیمت های بیشتری نسبت به بلیط های سیستمی آن مقصد داشته باشید. آیا شما تجربه سفر لحظه آخری داشته اید؟ تجربیات خود را در رابطه با بلیط هواپیمایی که خریداری کردید و هزینه های سفر، با ما در میان بگذارید.
https://jahannews.com/vdciquav3t1azy2.cbct.html
jahannews.com/vdciquav3t1azy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *