جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

مهاجرت ۵ میلیون آمریکایی به مکزیک

دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 810555
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داده است که پنج میلیون آمریکایی در مقطع اخیر به دلیل تورم در کشورشان به مکزیک مهاجرت کردند.
مهاجرت ۵ میلیون آمریکایی به مکزیک
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «جروم پاول» رئیس فدرال رزرو آمریکا در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است که تورم  در این کشور همچنان بالاست و کاهش آن مستلزم اقدامات قوی است که ممکن است برای خانوارهای آمریکایی «درد» به همراه داشته باشد.

اظهارات پاول در شرایطی بیان می‌شود که یک گزارش شبکه تلویزیونی CNN  از مهاجرت پنج میلیون آمریکایی به دلیل تورم به مکزیک صحبت می‌کند، جایی که یک آمریکایی می‌تواند خانه‌ای را به قیمت ۸۰۰ دلار در مکزیک اجاره کند در حالی که همان فضا را در آمریکا می‌تواند با ۲۰۰۰ دلار دریافت کند.

با توجه به امتناع عربستان سعودی از افزایش تولید نفت و صحبت‌هایش در مورد تمایل به کاهش بیشتر، ایالات متحده از افزایش بی سابقه قیمت‌ها و به ویژه انرژی رنج می‌برد.
جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز یکشنبه گفته است که اقتصاد آمریکا برای مدتی باید برای کنترل تورم به سیاست پولی سختگیرانه ادامه دهد.

شاخص دلار که این روزها روندی مثبت را طی می‌کند، پس از اظهارات جروم پاول وارد روند نزولی شد.

پاول در سخنرانی خود درجکسون هول، وایومینگ تاکید کرد: سیاست پولی سخت برای مدتی به معنای رشد آهسته‌تر، بازار کار ضعیف‌تر و مقداری درد برای خانوارها و مشاغل است.
https://jahannews.com/vdcbsgbwsrhb8sp.uiur.html
jahannews.com/vdcbsgbwsrhb8sp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *