جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

عارف علیه مشروعیت نظام!

شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 810310
این مساله چون با واقعیت‌های جامعه سازگاری ندارد، عملیاتی نمی‌شود!
عارف علیه مشروعیت نظام!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، محمدرضا عارف، فعال چپ و رئیس بنیاد امید ایرانیان در یادداشتی به مناسبت هفته دولت که سایت جماران آنرا منتشر کرده است، نوشت:

"اگر در اوج ِ وحدت و انسجام ملت و حاکمیت، جریان ِ نفاق برای ایجاد شکاف، دست به ترور می زد، امروز ناکارآمدی‌های مشروعیت سوز، شکاف ِ ملت و حاکمیت را در پی دارند و اعتماد عمومی را هدف قرار داده اند. بر ماست که با گفت و گوی همه جانبه نگرانه و گرفتار نشدن به حواشی و عدم طرح موضوعات غیر ضرور که کشور و جامعه را درگیر حواشی و بعضا هزینه های گزاف می کند، زمینه های تعمیق شکاف ها را از بین برده و با تمسک به سنت های ایرانی _ اسلامی، ترمیم ِ روابط و تحکیم وحدت و انسجام ملی را در دستور کار قرار دهیم.

*"ناکارآمدی" در سایر حکومت‌ها و کشورها دستاویز سیاسیون و منتقدان برای تشویق مردم به "رأی خوب" در انتخابات‌های بعدی است.

اما مشاهده می‌کنیم که در ایران یک جریان سیاسی خاص به نام "اصلاحات" وجود دارد که یک رجل ریش سفید آن مثل آقای عارف که باید مظهر تعهد و دیانت و کشوردوستی باشد اما نه تنها با امضای "تحریم انتخابات" راه رأی خوب مردم در مقابل ناکارآمدی‌ها را مسدود می‌کند بلکه به بهانه ناکارآمدی‌ها قصد اصل نظام می‌کند و به جای تشویق مردم به رأی خوب از "مشروعیت‌سوزی" حرف می‌زند!

این رفتار مصداق اتم کاسبی از ناکارآمدی‌هاست.

آنهم کاسبی کسانی که در جریان انتخابات‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ و البته در فتنه ۸۸ نشان دادند هیچ تقیدی به انتخابات و نظام ندارند و پای منافعشان که در میان باشد هم از انتخابات عبور می‌کنند و هم از نظام و رهبری.
https://jahannews.com/vdca6wnaw49n6e1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6wnaw49n6e1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما خیالتون جمع باشه اصلاح طلبان عملکردشون رو در دوران دولت قبل نشون دادن !!