جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴

سرقت به کنتور گاز رسید!

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 809387
به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد طی روزهای اخیر کنتورهای گاز تعداد زیادی از شهروندان در شهرستان خرم‌آباد سرقت شده است.
سرقت به کنتور گاز رسید!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: گران شدن ضایعات فلزی به حدی رسیده که حتی کوچک‌ترین قطعات فلزی که قابلیت فروش داشته باشند، از دید سارقان پنهان نمی‌ماند!

به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد طی روزهای اخیر کنتورهای گاز تعداد زیادی از شهروندان در شهرستان خرم‌آباد سرقت شده است. کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «سرقت کنتور گاز از سال ها پیش وجود داشته و با یک جست‌وجوی ساده می‌شه دید که از سال 91 تا الان سارقان زیادی که کنتور گاز سرقت می‌کردن دستگیر شدن.» کاربر دیگری نوشت: «برش لوله گاز کار هر کسی نیست و نیازمند ابزار خاصیه.» کاربری هم نوشت: «قبلا می‌گفتن برای این که سارق‌ها دریچه‌های فاضلاب رو ندزدن جنسش رو عوض کنید ولی جنس سیم و کابل برق و مخابرات و کنتور گاز رو که نمی‌شه تغییر داد، باید فکر اساسی‌تری بشه.» 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcc4oq4m2bqx18.ala2.html
jahannews.com/vdcc4oq4m2bqx18.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فکر اساسی تر ایجاد شغل و درامد است. .
Iran, Islamic Republic of
راه کار پیشگیری ازسرقت وخرید وفروش اموال وتجهیزات دولتی مثل کابل برق وتلفن ودریچه کنتور وگاز که خطراتی برای جان مردم وخسارت سنگین به لوازم خانگی دارد فقط اعدام است واعدام
Iran, Islamic Republic of
باید خریدار جنس های سرقتی را . اعدام کنند ؟
من دزد وقتی نتوانم جنسی رابفروشم به چه دردمن می خورد؟
مهدی قاسمیان
Iran, Islamic Republic of
سلام کنتور گاز واحد آپارتمان من سرقت شده گزارش پلیس هم انجام شده چرا اداره گاز گرمدره استان البرز برای نصب مجدد کاری انجام نمیده