سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۵

جزئیات دادگاه تاج‌زاده با ۳ عنوان اتهامی

شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب: 808994
با توجه به تفهیم اتهام متهم و پاسخگو‌ نبودن تاج‌زاده در خصوص اتهاماتی که با ذکر مصادیق و مستندات به وی در دادگاه وارد شده رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام کرد تا در مهلت قانونی مقرر نسبت به صدور رای اقدام کند.
جزئیات دادگاه تاج‌زاده با ۳ عنوان اتهامی
به گزارش جهان نيوز، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح امروز جلسه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاجزاده با سه عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست قاضی صلواتی تشکیل شده بود، نماینده دادستان کیفرخواست متهم را که در ۳۶ صفحه تنظیم شده بود و حاوی قرائن و شواهد متعددی از اقدامات تاج‌زاده علیه امنیت ملی قرائت کرد.

در کیفرخواست صادر شده علیه تاج‌زاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است.

پس از قرائت کیفرخواست، رئیس دادگاه از متهم خواست به سوالات مطرح شده پاسخ دهد و در خصوص اتهاماتی که با ذکر مصادیق و مستندات به وی وارد گردیده توضیح دهد و از خود دفاع کند که تاج‌زاده پاسخگو‌ نبود.

پس از این، قاضی صلواتی با توجه به تفهیم اتهام متهم و امتناع تاجزاده از پاسخگویی به سوالات دادگاه به وی فرصت دفاع آخر را داد که تاج‌زاده مجددا سخن یا دفاعی را مطرح ننمود و در نتیجه رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام نمود تا در مهلت قانونی مقرر نسبت به صدور رای اقدام نماید.

قابل ذکر است، وکیلی به نام آقای پوربابایی که پیش از این نیز وکالت تاج‌زاده را برعهده داشته برای قبول وکالت متهم به بازداشتگاه اوین مراجعه کرده که پس از ملاقات با تاج‌زاده با مخالفت وی برای انجام وکالتش مواجه شده بود.

اخبار تکمیلی و جزئیات بیشتر در مورد پرونده اتهامی مصطفی تاج‌زاده مطابق قانون متعاقبا و در مراحل بعدی پرونده قضایی وی منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زودتر اخبار تکمیلی رو اعلام کن جهان
Iran, Islamic Republic of
پس اخبار تکمیلیت چی شد برادر جهان؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
بیچاره خبر نداره که اون دوران تموم شد و امروز باید جوابگو باشه
Iran, Islamic Republic of
زمان فتنه 88 به این و امثال این امان نباید میدادن همون موقع باید به جرم اقدام علیه امنیت ملی و اغتشاش و افساد فی الارض اعدامشون میکردن تا الان خیال برشون نداره فکر کنن میتونن هر غلطی بکنن و کسی نمیتونه متعرضشون بشه
Iran, Islamic Republic of
کسیکه نان نظام را میخورد و پشت به ملت میدهد باید بشدت مجازات شود .