شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

چگونه یک متخصص ارتودنسی خوب در شمال تهران پیدا کنیم؟

سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 807257
در این صفحه قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین متخصصین ارتودنسی در شمال تهران و چگونگی پیدا کردن این متخصصین آشنا کنیم؛ بنابراین اگر به دنبال انجام ارتودنسی به روش های ارتودنسی نامرئی یا ثابت و فلزی هستید حتما با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید.
 

پیدا کردن متخصص ارتودنسی متبحر از خود درمان مهم تر است

مرتب کردن دندان ها کار ساده ای نیست. برای اینکه به دندان های صاف و مرتبی برسیم نیاز به دستان توانمند یک فرد متخصص و ماهر داریم. البته طول درمان ارتودنسی کمی طولانی است و حداقل زمان مورد نیاز برای مرتب شدن دندان ها 6 ماه است و گاهی این طول درمان تا 3 سال هم ادامه پیدا می کند.

 در طول درمان ارتودنسی بیمار باید به صورت ماهانه به مطب متخصص ارتودنسی مراجعه کند. بنابراین برای چنین درمانی باید به دنبال یک متخصص حرفه ای باشید تا درمان شما را به نحو احسن انجام دهد؛ چرا که وسط درمان اگر به هر دلیلی از پزشک خود ناراضی باشید سایر متخصصان ادامه درمان را بر عهده نمی گیرند و باید هزینه جداگانه ای برای شروع آغاز درمان نزد متخصص دیگری پرداخت کنید.

بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران را چگونه پیدا کنیم؟

ابتدا یک کاغذ و قلم بردارید و برای پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران با ما مرحله به مرحله پیش بروید. شایان ذکر است که این روش ها برای پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در هر منطقه ای کاربردی است.

از اطرافیان خود سوال بپرسید

مطمئنا در اطرافیان و دوستان شما افرادی پیدا می شوند که قبلا درمان ارتودنسی انجام داده اند. این افراد می توانند کمک زیادی به شما بکنند. از آنها درباره اینکه در کدام مطب ارتودنسی کرده اند؟ طول درمان ارتودنسی چقدر بوده؟ نوع درمان ارتودنسی ثابت بوده یا ارتودنسی نامرئی؟ آیا درمان خود راضی هستند یا خیر؟ و تمام سوالات مربوط به این درمان سوال کنید. اگر پزشکان معرفی شده در مناطق شمال تهران قرار دارند به عنوان مثال متخصص ارتودنسی در نیاوران، دولت و ... هستند می توانید آنها را در لیست خود قرار دهید.

از دندانپزشک خود مشاوره دریافت کنید

می توانید از دندانپزشک خانوادگی خود بخواهید تعدادی متخصص ارتودنسی خوب در شمال تهران را به شما معرفی کنند و آنها را به لیست خود اضافه کنید.

از گوگل کمک بخواهید

اگر اطرافیان یا دندانپزشک خانوادگی شما، پزشکی را به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی شمال تهران به شما معرفی نکردند یا اطلاعاتی در این زمینه نداشتند، اصلا نگران نباشید! گوگل راه حل تمام مشکلات است. همین حالا مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود را باز کنید و با جستجوی عباراتی مثل "متخصص ارتودنسی در نیاوران"، " متخصص ارتودنسی در دولت" و یا هر منطقه از شمال پایتخت که مد نظر شما است را جستجو کنید، گوگل در چند ثانیه تعدادی متخصص ارتودنسی در شمال تهران را به همراه نام، آدرس، شماره تماس، نشانی سایت و فضای مجازی به شما معرفی می کند که می توانید آنها را در لیست خود یادداشت کنید.
 

لیست خود را به ترتیب اولویت بندی کنید

ما فرض را بر این می گیریم که تا به اینجا شما یک لیست 10 تایی از متخصصین ارتودنسی شمال تهران جمع آوری کرده اید و حال می خواهید از این متخصصین یک نفر را به عنوان بهترین انتخاب کنید. در صورتی که یک متخصص معیارهای زیر را داشته باشد قطعا می تواند بهترین متخصص ارتودنسی شمال تهران باشد:

دندانپزشکی که انتخاب کرده اید حتما باید متخصص ارتودنسی باشد

برخی دندانپزشکان عمومی یا سایر متخصصین خدماتی مثل درمان ارتودنسی را هم ارائه می دهند. بنابراین در هنگام پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در دولت، زعفرانیه، نیاوران و ... به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام درمان ارتودنسی نزد یک متخصص ارتودنسی بروید نه دندانپزشک عمومی، متخصص زیبایی و ترمیمی و ...

به غیر از تخصص، تجربه و مهارت هم بسیار مهم است

به دلیل زمان و هزینه ای که صرف درمان ارتودنسی می کنید حتما باید به دنبال یک متخصص ارتودنسی با تجربه و متبحر باشید. قطعا متخصصین با تجربه سابقه چندین هزار مورد درمان نامنظمی دندانی را دارند و تجربه و مهارت بیشتری در این زمینه دارند.

از پزشک خود درخواست دیدن تصاویر نمونه کار کنید

حتما از پزشک مدنظر خود درخواست آلبوم تصاویر قبل و بعد از درمان ارتودنسی مراجعان وی را کنید. به خصوص اگر قصد درمان ارتودنسی نامرئی را دارید؛ چرا که این روش درمانی یکی از جدیدترین روش های درمان ارتودنسی است و هر ارتودنتیستی مهارت کافی در این نوع درمان ارتودنسی ندارد.
 

از نظرات مراجعان حتما جویا شوید

توصیه ما به شما این است که در مرحله آخر که مطمئن شدید یک متخصص از همه لحاظ می تواند جزء بهترین ها باشد قبل از شروع درمان یک یا چند بار به مطب وی بروید و از نظرات مراجعان وی حتما جویا شوید.

همچنین می توانید به وب سایت شخصی یا شبکه های اجتماعی این پزشکان مراجعه کنید و بخش نظرات کاربران صفحات شخصی این پزشکان را مطالعه کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *