جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

خلاصه فیزیولوژی گایتون

سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 807237

کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون را می‌توان نجات بخش دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دانست که نیاز دارند این کتاب را دوره کنند یا برای شرکت در آزمون‌هایی مانند آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی یا کنکور ارشد وزارت بهداشت این کتاب را مطالعه نمایند. همانطورکه از نام این کتاب پیداست، این کتاب خلاصه یا چکیده‌ای از فیزیولوژی گایتون است.
 
اما این به این معنی نیست که در کتاب چکیده فیزیولوژی گایتون هال مطلبی حذف شده است. این کتاب‌ها اغلب با این هدف نوشته می‌شوند تا کسانی که داوطلب شرکت در آزمون‌هایی مانند کنکور ارشد وزارت بهداشت و ... هستند؛ بتوانند از یک مرجع کم حجم‌تر اما مفید استفاده کنند. بنابراین غالبا در این کتاب‌ها نکات مهم و کنکوری بیشتر مورد توجه نویسنده قرار گرفته است و نویسنده کتاب تلاش می‌کند تا با آوردن نکات درقالب باکس‌ها و جدول‌ها توجه خواننده را بیشتر جلب نماید.

همچنین این کتاب می‌تواند برای کسانی که تحصیلات خود را به پایان رسانده‌اند و اکنون نیاز به دوره کردن مطالب کتاب گایتون دارند مفید واقع شود. اما همواره این سوال مطرح است که بهترین کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون هال کدام است؟ قیمت کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون چقدر است؟ دانلود PDF خلاصه فیزیولوژی گایتون بهتر است یا خرید آن؟ در ادامه این مقاله در رابطه با بهترین کتاب‌های چکیده فیزیولوژی گایتون، قیمت و ... صحبت خواهیم کرد.

بهترین کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون کدام کتاب است؟
وقتی اسم خلاصه فیزیولوژی گایتون به میان می‌آید، نویسنده‌های مختلفی در ذهن تداعی می‌شوند. خلاصه فیزیولوژی گایتون حائری، چکیده کتاب فیزیولوژی گایتون نیاورانی و ... از جمله این اسامی هستند. باتوجه به تعدد نویسنده‌های این کتاب طبیعتاً این سوال در ذهن کاربر ایجاد خواهد شد که کدام کتاب بهتر است؟ اما بهتر بودن یک کتاب بسته به کاربرد آن تعاریف متفاوتی دارد. برای مثال برای برخی بهترین چکیده گایتون کتابی است که متن کتاب گایتون هال را روان‌تر و قابل فهم‌تر کند. همچنین برخی ممکن است کتابی را مفید بدانند که متن آن به متن اصلی کتاب گایتون نزدیک تر باشد یا حتی در آن به نکات و جداول بیشتر پرداخته شده باشد. به همین علت چند نمونه از بهترین کتاب‌های خلاصه گایتون را گلچین کرده‌ایم تا با ارائه توضیحات در رابطه با آن‌ها بتوانیم به کاربر کمک کنیم تا ترجمه مفیدتری را خریداری کند.

خلاصه فیزیولوژی گایتون حائری
 

کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون حائری روحانی یا خلاصه فیزیولوژی گایتون اندیشه رفیع یکی از مشهورترین کتاب‌های خلاصه گایتون است. این شهرت از اعتبار نویسندگان و ترجمه بسیار خوب کتاب فیزیولوژی گایتون حوری سپهری حاصل شده است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• زبان نگارش این کتاب روان‌تر از کتاب اصلی است.
• کتاب دارای پوشش دهی خوب است بطوری که تمام مطالب فیزیولوژی گایتون را دربرمی‌گیرد اما به‌صورت خلاصه و اجمالی.
• نکات مهم در خلال متن رنگی و بولد شده‌اند تا توجه کاربر به مطالب مهم بیشتر جلب شود.
• این کتاب کاملاً بر اساس سرفصل‌های کتاب اصلی نوشته شده است.
• کیفیت تصاویر در این کتاب نسبت به کتاب اصلی کمتر است.
• قطع این کتاب وزیری است.


باتوجه به مطالب فوق می‌توان نتیجه گرفت که کتاب فیزیولوژی گایتون حائری روحانی و حوری سپهری بیشتر مناسب کسانی است که کتاب اصلی را با ترجمه همین مترجمان مطالعه کرده‌اند و اکنون قصد دوره کردن مطالب و آماده شدن برای آزمون را دارند.

خلاصه فیزیولوژی گایتون نیاورانی
 

چکیده فیزیولوژی گایتون نیاورانی نیز یکی از کتاب‌های مشهوری است که توسط مترجم کتاب اصلی فیزیولوژی گایتون نوشته شده است. بنابراین اگر کتاب اصلی شما ترجمه نیاورانی است، احتمالا با این ترجمه ارتباط بیشتری برقرار خواهید کرد. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• قطع این کتاب پالتویی است.
• روش خلاصه سازی مطالب در کتاب چکیده گایتون نیاورانی بیشتر به روش الگوریتمی نزدیک است.
• از اشکال در این کتاب به اندازه کافی استفاده نشده است، این درحالی است که یادگیری فیزیولوژی گایتون تا حد زیادی وابسته به آشنایی و درک اشکال است.
• در این کتاب نیز نکات مهم با رنگ دیگری مشخص شده‌اند.
• فصل بندی آن بر اساس فصول کتاب است.
• مشخص شده است که هر بخش خلاصه کدام صفحه از کتاب فیزیولوژی گایتون ترجمه نیاورانی است. بنابراین باز هم خواننده را به سمت کتاب اصلی هدایت می‌کند.

باتوجه به ویژگی‌های فوق می‌توان نتیجه گرفت که کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون نیاورانی بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد دارند از این کتاب برای دوره مطالب استفاده کنند تا اطلاعات خود را بروز نمایند. زیرا قطع پالتویی آن کتاب را به‌راحتی قابل حمل می‌کند. به‌علاوه لازم است که کاربر کتاب فیزیولوژی گایتون نیاورانی را مطالعه کرده باشد تا به سادگی متوجه مطالب این کتاب شود.

خلاصه فیزیولوژی گایتون دکتر نجفی
خلاصه فیزیولوژی گایتون دکتر نجفی به اندازه دو کتاب فوق معروف نیست اما می‌توان گفت که این کتاب در بین کتاب‌های خلاصه فیزیولوژی گایتون روان‌ترین ترجمه را دارد. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• این کتاب بر اساس سرفصل‌های کتاب اصلی نگارش نشده است.
• در چکیده فیزیولوژی گایتون دکتر نجفی نیز از شیوه نموداری یا الگوریتمی که یکی از بهترین روش‌های خلاصه سازی است کمک گرفته شده است.
• در بخش انتهایی این کتاب بخشی با عنوان آزمون وجود دارد که شامل تست‌های فصول مختلف فیزیولوژی گایتون به همراه پاسخ کلیدی آن‌ها است.
• نکات مهم در این کتاب در قالب " نکته" بیان شده‌اند.

باتوجه به ویژگی‌های این کتاب می‌توان آن را بیشتر برای امتحانات پایان ترم توصیه کرد. متن روان، خلاصه‌سازی به روش الگوریتمی، داشتن تست در انتهای این کتاب، کتاب را از هر لحاظ برای کسی که می‌خواهد خود را برای امتحانات پایان ترم آماده کند، مناسب می‌سازد.

قیمت کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون
اگرچه قیمت کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون یکی از فاکتورهای مهم در خرید آن محسوب می‌شود، اما بهتر است در این مورد خاص چندان به قیمت آن توجه نکنید و بر اساس نیاز خود یک کتاب را انتخاب کنید. زیرا درس فیزیولوژی گایتون یکی از دروس مهم رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی است، بنابراین کتاب باید از نظر متن و نگارش به‌نحوی باشد که خواننده درنهایت بتواند با استفاده از آن آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را کسب نماید. همچنین در ابتدا این پرسش مطرح شد که دانلود pdf خلاصه فیزیولوژی گایتون بهتر است یا خرید آن؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کتاب این امکان را به شما می‌دهد تا مطالب مهم را نشانه گذاری کنید و با تسلط بیشتری این مطالب رابخوانید، بنابراین اگر قیمت این کتاب مناسب باشد، قطعا خرید آن بهتر از دانلود پی دی اف است.

البته همواره فرشگاه‌های اینترنتی مانند بانک کتاب علوم پزشکی وجود دارند که تمام کتاب‌های پزشکی و پیراپزشکی را با تخفیف به مشتریان خود عرضه می‌کنند. بنابراین نگران قیمت کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون نباشید زیرا بوک مدیکال یک فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف است که می‌توان تمام کتاب‌های پزشکی و پیراپزشکی را به‌راحتی از آن تهیه کرد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *