دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱

یخچال ساید بهتره یا معمولی؟

سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 805843
یخچال فریزر از ضروری ترین لوازم خانگی است که نمی توان به هیچ وجه آن را حذف کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انقلاب بزرگی در عرضه یخچال فریزرها به وجود آمده است.

به طوری که افراد می توانند متناسب با نیاز خود و همچنین بودجه ای که دارند مدل مَد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.


 
یخچال ساید بای ساید یکی از پر طرفدارترین یخچال هایی است که امروزه به نسبت سایر محصولات توانسته کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

اما اکنون این سؤال پیش خواهد آمد که یخچال ساید بهتره یا معمولی؟ در جواب می توان گفت این دو مدل یخچال از قابلیت های متفاوتی برخوردار هستند که هر کدام به نحوی در نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت تأثیر گذار هستند.

اما باید در نظر داشته باشید که قیمت یخچال ساید بای ساید در مقایسه با مدل های معمولی از رِنج بالاتری برخوردار است.
 

1.قیمت یخچال ساید بهتره یا بالا پایین


یکی از عمده ترین تفاوت یخچال ساید بای ساید با معمولی، قیمت است. معمولاً رِنج قیمت یخچال ساید به دلیل آپشن های متنوعی که دارد هزینه بیشتری را روی دست کاربران می گذارد.

اما در مقابل یخچال های معمولی یا همان بالا پایین به نسبت بودجه کمتری را می طلبند، چرا که در مقایسه با یخچال های ساید بای ساید از قابلیت های کمتری برخوردار هستند.

در بین برندهای متنوع ال جی از قدرتمند ترین کمپانی های جهانی است که در تولید یخچال های خود از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز بهره گرفته است.

با توجه به امکاناتی که یخچال فریزرهای این برند در حفظ و نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت دارد می توان گفت خرید یخچال ال جی برای کاربرانی که مشکلی از بابت صرف هزینه ندارند یکی از برترین گزینه های پیشنهادی است.
 

2.طراحی متفاوت یخچال ساید و معمولی


از دیگر تمایزهای بین یخچال ساید بای ساید و معمولی تفاوت در ظاهر و طراحی آنها چه در قسمت داخلی و چه در طراحی بیرونی است.

زیبایی یخچال از اصلی ترین مواردی است که بدون شک افراد بسیار آن را در نظر می گیرند و در هنگام خرید آن را از اولویت های انتخاب خود قرار می دهند.

یخچال های ساید معمولاً در مدل های بسیار جذاب و شکیلی در بازار موجود هستند که می توانند به راحتی جلوه آشپزخانه شما را دلپسند و جذاب کنند.

پنل لمسی، طراحی زیبای آب ریز و یخ ریز، دسته های مینمالیستی، جنس منحصر به فرد بدنه و همچنین انسجامی که در بین قفسه های یخچال وجود دارد از مهم ترین دلایلی است که سبب شده تا کاربران طراحی این مدل یخچال را ترجیح دهند.

البته توجه داشته باشید که یخچال های بالاپایین نیز به نوبه خود از طراحی شیک و خاصی برخوردار هستند که بیشتر برای آشپزخانه های کوچک و متوسط می توانند بهترین انتخاب باشند.

این نوع از یخچال ها نیز دارای سیستم آبریز هستند که در کنار پنل لمسی نمای فوق العاده ای را می توانند به محیط شما ببخشند.

اگر از کاربرانی هستید که در کنار قیمت مناسب، طراحی را نیز از معیارهای خرید یخچال فریزر قرار می دهید سامسونگ از برترین برندهای روز است، چرا که قیمت یخچال سامسونگ در مقایسه با دیگر برندهای مطرح بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
 

 

3.فناوری های متنوع و متمایز بین یخچال های ساید بای ساید و بالا پایین


طبعاً در نظر گرفتن قابلیت ها و فناوری های یک محصول در کارایی و آن بی تأثیر نخواهد بود.

یخچال ساید به دلیل بهره گیری از جدیدترین امکانات روز سبب شده شده تا افراد بتوانند مواد غذایی و خوراکی های خود را تا مدت های طولانی با حفظ طعم و بوی واقعی نگهداری کنند.

فناوری هایی همچون Hygiene Fresh، سیستم هوای چندگانه، سیستم درب های خنک کننده، قفسه های مشبک با حفظ رطوبت، قابلیت ویترین دار برای جلوگیری از اتلاف انرژی، قابلیت دسترسی به آب شهری در بعضی مدل ها، سیستم یخ ریز، سیستم بدون برفک، از برترین تکنولوژی به کار رفته در یخچال های ساید هستند که لازم به ذکر است این فناوری ها قیمت یخچال ساید را نیز تحت تأثیر قرار داده اند که در هنگام خرید می بایستی آن را در نظر بگیرید.

در کنار این محصولات مدل های معمولی ( یخچال بالا پایین ) نیز به نوبه خود دارای قابلیت های در خور انتظاری هستند که می توانند به نوعی در حفظ طعم و رنگ مواد غذایی تأثیر گذار باشند.

این نوع از یخچال ها نیز با دارا بودن امکاناتی مانند، سیستم انجماد و خنک کنندگی سریع، فناوری بدون برفک، سیستم هوای دوگانه، سیستم آبریز، توانسته اند نظر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کنند.
 

4.مصرف انرژی یخچال بالا پایین بیشتره یا ساید بای ساید؟


از دیگر تفاوت یخچال ساید با یخچال بالا پایین مصرف انرژی است.

انرژی مصرف شده در یخچال های ساید بای ساید به دلیل اینکه به هم چسپیده اند و همچنین از طبقات و قفسه های بیشتری برخوردار هستند به نسبت مدل های بالا پایین بیشتر است.

گفتنی است این نوع از یخچال ها به دلیل برخورداری از آپشن ها و فناوری های بالقوه و ظرفیت بالایی که دارند به طبع انرژی زیادی را صرف خنک سازی مواد غذایی می کنند.

اگر شما از آن دسته کاربران هستید که میزان انرژی مصرفی یخچال را در نظر می گیرید و به دنبال خرید یخچال کم مصرف هستید انتخاب مدل های عادی از بهترین ها برای شما می تواند باشد، این مدل یخچال ها به دلیل قابلیت های کمی که در سرد کردن مواد غذایی دارند و هم اینکه ظرفیت پایینی که در مقایسه با مدل های ساید بای ساید دارند انرژی بسیار کمتری را مصرف می کنند.


 
 

5.ظرفیت، مهم ترین تفاوت یخچال ساید با معمولی


بدون شک ظرفیت از دیگر معیارهای انتخاب یخچال است که معمولاً کاربران با توجه به تعداد خانوار خود آن را در نظر می گیرند.

به طور کلی نمی توان یخچال های ساید و بالاپایین را از لحاظ ظرفیت و گنجایش از همدیگر متمایز کرد.

زیرا که هر دو مدل در انواع ظرفیت موجود هستند که شما می توانید بسته به نیاز خود مدل خود را با گنجایشی که در نظر دارید انتخاب و خریداری کنید.

لازم به ذکر است که ما نیز در فروشگاه آنلاین آترین پلاس گنجینه ای از بهترین مدل یخچال ساید بای ساید و بالا پایین را با ظرفیت های متنوع در اختیار کاربران قرار داده ایم که در صورت تمایل به خرید می توانید به دسته بندی این محصولات در فروشگاه مراجعه کنید و خرید مطمئنی را با قیمتی ایدئال تجربه کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کدبانو
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد شما برای خرید یخچال ساید بای ساید چه مدلیه