جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۱

تخریب ویلای مجلل و لاکچری چند میلیارد تومانی در مرند+ تصاویر

چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 805324
مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: ویلای مجلل ولاکچری چند میلیارد تومانی در اراضی کشاورزی روستای یام، در راستای اعمال ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب و به مشتی خاک تبدیل شد.
تخریب ویلای مجلل چند میلیاردی در مرند+تصاویر
به گزارش جهان نيوز، داداش نصیری بعد از ظهر امروز در حاشیه این قلع و قمع در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این ویلا در اقدامی قاطع از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرند ، مدیریت امور اراضی سازمان ،اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری و حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با همکاری ستودنی وخوب نیروی انتظامی، اداره راهداری، ادارات خدمات رسان (برق،گاز ،آتش نشانی) و با استفاده از تجهیزات ویژه قلع و قمع شد.
 
 
وی گفت: با قلع و قمع این ویلای مجلل که به صورت غیرقانونی در منطقه یام شهرستان مرند و در اراضی حاصلخیز کشاورزی احداث شده و چندین بار از زمان احداث اخطاریه توقف عملیات و با حضور کارشناسان اداره امور اراضی و نیروی انتظامی صورتجلسه و متاسفانه از طرف سازنده این ویلا نادیده گرفته شده بود پرونده قضایی تشکیل و با رای دادگاه اعم از بدوی و تجدیدنظر تخریب و به متجاسران به قانون هشدار جدی داده شد که از هرگونه اقدام غیرمجاز برای تغییر کاربری در اراضی کشاورزی خودداری کنند.

نصیری با بیان اینکه صیانت از خاک کشاورزی به عنوان بستر سازنده غذای انسان، وظیفه‌ای است که بر دوش امور اراضی گذاشته شده تا با اقدامات قانونی حافظ امنیت غذایی ملت باشد افزود: مدیریت امور اراضی سازمان با همکاری دستگاه قضایی به متجاسران و دلالان و سوء استفاده کنندگان، هشدار جدی می‌دهد تا از هرگونه اقدام منتهی به تفکیک، افراز، قطعه بندی و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها به صورت جدی پرهیز کنند.
 
 
وی با هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی گفت: قانون کلام اول در عملکرد و کارکرد ماست و در کنار حقوق مردم صیانت از اراضی باغی وکشاورزی وتغییر کاربری که جزو سرمایه های ملی ومنطقه ای است خط قرمز بسیار مهم ما بشمار می رود حقوق روستاییان و شهروندان برای ما تعارف بردار نیست و اجازه نمی دهیم برخی سودجویان حق آنها را تضییع کنند و مبارزه با این روند ادامه یافته و قطعا افراد متخلف و سودجو نمی توانند با نابود کردن قابلیتهای کشاورزی اراضی به اهداف اقتصادی خود برسند این موضوع را پیگیری و با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مقابله می‌کنیم.

وی با اشاره به تعداد دیگر احکام صادره، گفت: به زودی تعداد دیگری از احکام صادره در برخی از مناطق و روستاهای شهرستان‌ مرند و دیگر نقاط استان قطعیت یافته که اجرا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا مگر داشتند می ساختند نمی دیدید.
ب
Iran, Islamic Republic of
این ویلا خود رو که از زمین سبز نشده باید همه کسانی که دراین سخت وساز دست داشتن معرفی کنید تادرس عبرتی برای حضرات شود؟
Iran, Islamic Republic of
من خودم مرند یم راست میگن چرا عکس تخریب را نزاشتن
United States
صد در صد بیچاره نفوذ نداشته و الا هزاران هزاران از اون ویلاها اونجا ساخته شده...!!!!!خخخخخ
United States
امور اراضی امروزه ناکارآمدترین نیرو در حفظ اراضی کشاورزی شده است .چرا؟
خانه دار
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا به جای تخریب ویلاهای مجلل اونا در اختیار بهزیستی و کودکان بی سرپرست قرار بدید
خیلی بهتر است . لطفا قوه قضاییه محترم چنین حکمی صادر کنند. با سپاس یک شهروند
محمد
Iran, Islamic Republic of
اون افرادی که مجوز ساخت و مجوز برق و آب و گاز را داده اونا را هم تخریب کنید .اگه راست میگید
زخم خورده
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در این تخریبها بی عدالتی بیداد میکند .
Iran, Islamic Republic of
آب وبرق وگاز این ساختمان را چه کسی صادر کرده
زمین منابع طبیعی را چه کسانی فروختند.
Iran, Islamic Republic of
سرمایه مردم را از بین می برند .....!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کی قیمت گذاری کرده؟! .. کجاش چند میلیاردیه آخه؟!!!