سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۷

پول بدید تا حیوان شوید!

سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 805141
به تازگی در کشورهای غربی مراکزی ایجاد شده که از افراد شهریه می‌گیرند تا به آن‌ها آموزش دهند چطور می‌توانند کارهای یک حیوان را تکرار و مانند آن‌ها زندگی کنند.
پول بدید تا حیوان شوید!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد به تازگی در کشورهای غربی مراکزی ایجاد شده که از افراد شهریه می‌گیرند تا به آن‌ها آموزش دهند چطور می‌توانند کارهای یک حیوان را تکرار و مانند آن‌ها زندگی کنند.

نکته عجیب‌تر این که مسابقاتی هم راه افتاده است که بین افراد حاضر در این مراکز برگزار می‌شود و هر کدام از شرکت کننده‌ها بتواند بهتر ادای حیوان‌ها را تقلید و شبیه‌تر به آن‌ها زندگی کند برنده می‌شود و جایزه می‌گیرد. کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «الان تعجب می‌کنید یا می‌خندید ولی پنج سال دیگه باید یه عده  رو قانع کنیم که بابا این یه نوع بیماریه و طبیعی نیست و لازم نیست بهش احترام گذاشت!» کاربری هم نوشت: «ببین زندگی‌های غربی به چه پوچی رسیده که افراد دلشون می‌خواد به جای آدم بودن حیوون باشن.»


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون دسته از هموطنان همیشه در صحنه ای که تا اسم مغرب زمین و اروپا به میون میاد آب از لب و لوچه مبارک راه میفته , صحبتی , حرفی ,توصیه ای در این زمینه ندارن؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
همین موضوع توسط افرادی مثلا منورالفکر و باکلاس تقلید خواهد شد . مگر تا چند سال قبل این تعداد سگ گردان در کشور وجود داشت ؟
Iran, Islamic Republic of
غرب گداهای وطنی حتی همین موضوع را هم نماد پیشرفت میدونن.
Iran, Islamic Republic of
و البته کلاس و جنتلمنی
جواد
مثل یک عده ای که دوست دارند به جای یک طفل معصوم ، سگ و گربه بغل کنند.
United States
از صنعتشون و علمشون و آبادی شهرها و رعایت محیط زیست و .....آنها هم بگید ..... چند تا آدم خل و دیوونه که ملاک نمیشه!!!
Iran, Islamic Republic of
آبادی شهرها و محیط زیست و غیره آنها هم مثل این مورد هست یعنی همش توهمه