جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۰
روزهای دردناک برای صهیونیست‌ها؛

فرمانده بخش ترور موساد به هلاکت رسید/ سامانه بورس تل‌آویو هم هک شد +جزئیات

پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 802509
منابع خبری اعلام کردند که فرمانده بخش ترور موساد در جریان حمله پهپادی در عراق به هلاکت رسید.
فرمانده بخش ترور موساد به هلاکت رسید/ سامانه بورس تل‌آویو هم هک شد +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، صابرین نیوز به نقل از خبرگزاری المیادین لبنان اعلام کرد که فردی بنام «ایلاک رون»، به عنوان فرمانده بخش ترور سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد در جریان حمله‌ی پهپادی ساعتی پیش در شمال عراق در اربیل به هلاکت رسید.

در همین ارتباط هم، «خالد اسکیف»؛ خبرنگار باسابقه المیادین در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: «سایت های عراقی از کشته شدن فردی به نام الاک رون، مسئول جوخه ترور صهیونیست‌ها در جریان حمله پهپادی در اربیل در شمال عراق خبر می‌دهند.»

این خبر تنها ساعاتی پس از حمله پهپادی به مقر آمریکا در اربیل عراق منتشر شد.

ساعاتی قبل از انتشار این خبر، برخی منابع منطقه‌ای از حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در حاشیه فرودگاه أربیل واقع در اقلیم کردستان عراق خبر داده بودند. گفته شده که این حمله پهپادی به ساختمان کنسولگری و پایگاه نیروهای آمریکا در محله شورش در أربیل مرکز استان أربیل در شمال عراق صورت گرفته است.

برخی منابع هم گفته اند که احتمالاً بیش از یک پهپاد در این عملیات حضور داشته است.

همچنین گفته شده است که حمله در یک منطقه امنیتی بسیار حساس در نزدیکی کنسولگری امارات در أربیل و در فاصله دو کیلومتری کنسولگری آمریکا صورت گرفته و دود و آتش از محل هدف حمله بلند شده است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از مقامات امنیتی و مسئولان اقلیم کردستان خبر داده که این پهپاد انتحاری کنسولگری آمریکا در این شهر را هدف قرار داده است.

همچنین پایگاه خبری السومریه عراق نیز در گزارشی اعلام کرد که صدای انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا در این شهر شنیده شده است.

جزئیات بیشتری از این حمله پهپادی اعلام نشده، اما از زمان مصوبه پارلمان عراق برای خروج همه نیروهای نظامی خارجی و آمریکایی، حملات علیه کاروان‌ها و مقرهای نیروهای آمریکایی در مناطق مختلف عراق جریان داشته است.
 
تصویری از خودروی حامل فرمانده جوخه ترور موساد
 
سامانه بورس تل‌آویو هک شد
منابع رسانه‌ای از حمله سایبری شدید به زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، امروز (پنجشنبه، ۹ ژوئن)، در خبری فوری، از یک حمله سایبری شدید از سوی یک تیم عراقی علیه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو خبر داد و نوشت که این سامانه از دسترس خارج شده است.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اردیبهشت‌ماه گذشته باز می‌گردد که  تیم سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار «یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین‌‌ماه نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز ، در همان روز گزارش داد بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند،  صورت گرفته است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الهی شکر
حبیب
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله ؛ حزب الله
آسیدممدعلی
Iran, Islamic Republic of
و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

ان شاءالله به تلافی شهادت شهید فخری زاده، اسرائیل از صفحه روزگار محو بشه
Iran, Islamic Republic of
انتقام صیاد خدایی
Iran, Islamic Republic of
اربیل عراق شده یکی از شهرهای رژیم اشغالی ؟
Iran, Islamic Republic of
ببین چ غلطی کردی نکبت که به نابودی ات ختم شد
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل جعلی = غده سرطانی .
Iran, Islamic Republic of
انتقام های سخت در راه است
Iran, Islamic Republic of
درمورد برخورد با این رژیم صهیونیستی همیشه باید ی قدم جلو باشیم چون خباثت تو وجودشونه همیشه برای ضربه زدن به ما برنامه دارند پس منتظر نمانیم ضربه بخوریم بعد به دنبال انتقام باشیم
Iran, Islamic Republic of
تقابل‌های ایذایی آخر الزمانی بین حق و باطل مدتهاست که آغاز شده و روز به روز بیشتر خواهد شد..