شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

علت دیر رسیدن ماموران پلیس ۱۱۰ چیست؟

شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب: 802023
سخنگوی نیروی انتظامی با بیان توضیحاتی علل دیر رسیدن نیروهای پلیس ۱۱۰ در برخی از موارد را تشريح کرد.
علت دیر رسیدن ماموران پلیس ۱۱۰ چیست؟
به گزارش جهان نيوز، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: حضور کارکنان پلیس ۱۱۰ در محل وقوع حادثه پس از تماس هموطنان بستگی به تعداد درخواست‌های شهروندان در زمانی دارد که با پلیس تماس می‌گیرند.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که ما در نیروی انتظامی در تعداد کارکنان خود داریم، ممکن است مدت زمانی را طول بکشد تا نیروی پلیس ۱۱۰ به محل درخواست کمک برسد.

سخنگوی نیروی انتظامی همچنین خاطرنشان کرد: قاعده حضور نیروهای پلیس ۱۱۰ پس از تماس ترافیک شهروندان بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است اما باید هم موضوعاتی مثل ترافیک را در نظر بگیریم و هم اینکه تعداد درخواست‌ها را مدنظر قرار بدهیم.

حداکثر زمان رسیدن ماموران پلیس ۱۱۰ چقدر است؟
سردار حاجیان در ادامه تاکید کرد: نیروهای پلیس ۱۱۰ بلافاصله پس از ثبت تماس و درخواست‌ هموطنان از پلیس، در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و موضوع را پیگیری کنند.

وی یادآور شد: در مجموع دو عامل محدودیت در تعداد نیروهای فعلی پلیس و زیاد بودن تقاضای مردم از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ عمده‌ترین دلایل دیر رسیدن پلیس به محل درخواست شهروندان محسوب می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *